اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

بورس دانشگاه بولونیا ارگو ERGO دانشگاه بولونیا - اِرگو

انواع بورس

درباره دانشگاه بولونیا :

دانشگاه بولونیا خدمات خود را به دانشجویان و افرادی که به تازگی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی هنر و موسیقی در امیلیا رومانیا فارغ التحصیل شده اند، دانشجویان خارجی و فارغ التحصیلان جدید واحد جابجایی دانشجویان و برنامه های تحقیقاتی، پژوهشگران و استادان دانشگاه های دیگر و یا موسسات تحقیقاتی ایتالیایی یا خارجی ارائه می کند .

در رابطه با حق تحصیل در بولونیا، فرارا، مودنا و رجو امیلیا و پارما برای دانشجویان ویژه ای که از طریق درخواست انتخاب شده اند حمایت هایی مالی انجام می گیرد، از جمله ی این موارد عبارتند از: کمک های مالی تحصیلی، خدمات اقامتی، خدماتِ مرتبط با جابجایی دانشجویان، خدمات فناوری اطلاعات، همراهی با دانشجویان معلول، مشاوره شغلی و خدمات غذایی .

بورسیه های تحصیلی:
دانشجویانی که ثبت نام کرده و شایستگی لازم و پیش نیازهای مالی موردنیاز را تامین کرده اند، می توانند برای کمک هزینه تحصیلی درخواست دهند. این کمک هزینه از حداقل 1.402 یورو تا حداکثر 5.192 یورو را دربرمی گیرد و بسته به شرایط اقتصادی خانواده و مکان اقامت دانشجو، متغییر است. دانشجویان می توانند برای بخشی از کمک هزینه تحصیلی درخواست دهند تا به اعتباری برای خدمات خوابگاه و همچنین تهیه غذایشان تبدیل شود. در آن صورت بورسیه اِرگو مبلغی در حدود 2400 یورو در قبال تقاضای خوابگاه و 600 یورو برای درخواست کارت غذا از مبلغ بورسیه اولیه کسر نموده و باقیمانده را طی دو مرحله به حساب دانشجویان واریز می نماید .

مزایای ارگو شامل موارد دیگری از جمله تهیه غذا، جابجایی دانشجویان، کمک به دانشجویان معلول و وام می شود .

دانشجویان واجد شرایط جهت دریافت کمک هزینه تحصیلی می توانند از شرایط تخفیف در شهریه دانشگاه بهره مند

همچنین هر ساله دانشگاهها به همه دانشجویان امکان بهره مندی از کاهش جزئی در هزینه های شهریه را می دهند. برای دستیابی به این امکان، الزاماتی که دانشگاه تعیین کرده باید برآورده شوند .

خدمات مربوط به غذا

اِرگو برای دانشجویان شبکه ای از 93 سرویس ارائه غذا در امیلیا رومانیا با امکانات خوب و در رستوران های عمومی فراهم می کند. در پی درخواست دانشجو 600 یورو از کمک هزینه تحصیلی به خدمات غذایی واگذار شود .

کمک هزینه های مالی تحصیلی

اِرگو کمک های مالی تحصیلی اش را به دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی هنر و موسیقی اعطا می کند. کمک های مالی تحصیلی از طریق سیستم درخواست کمک مالی اعطا می شود و لازم است سه شرطی که در اطلاعیه سالانه اعلام می گردد، برآورده شود :

* متقاضی باید در مهلت اعلام شده در دانشگاه یا موسسه هم تراز دانشگاه ثبت نام کند .

* وضعیت اقتصادی و صلاحیت های رسمی اش مطابق با مواردی باشد که در بیانیه ی درخواست کمک هزینه مطرح شده است .

* در مهلت اعلام شده در بیانیه ی درخواست کمک هزینه، اقدام به ارسال درخواست خود کند .

وام

ارگو به دانشجویان وامی به ارزش 000، 23 یورو بدون نیاز به ارائه ضمانت شخص ثالث اعطا می کند. دانشجویانی که وام دریافت کرده اند پس از اتمام دوره ی تحصیلی، در صورتی که دوره کارشناسی ارشد را گذرانده باشند باید حداکثر طی 5 سال و برای سایر دوره ها، در عرض 17 سال به بازپرداخت وام اقدام ورزند. دانشجویان ملزمند مجموعه ای از مدارک رسمی و اقتصادی مورد نیاز را تهیه کنند. به منظور دسترسی به وام ها دانشجو باید در ایتالیا ساکن باشد .

خدمات برای دانشجویان معلول

با توجه به الزامات رسمی و اقتصادی، دانشجویان با رتبه ناتوانی 66 درصد یا بالاتر می توانند از مزایای اِرگو استفاده کنند. این دانشجویان می توانند نسبت به دانشجویان دیگر مدت زمان بیشتری از مزایای کمک هزینه ها بهره ببرند. برای دانشجویان معلول نیز شیوه درخواست خاصی وجود دارد .

درخواست پذیرش برای دانشجویان کشورهای در حال توسعه

دانشجویان خارجی که اهل کشورهای فقیر یا در حال توسعه خاصی هستند تنها توسط درخواست آنلاین یا از طریق
که مسوولیت ترتیبات و تشریفات ارگو را بر عهده دارد، می توانند اقدام کنند .CAF

در هر دو مورد استفاده از مراحل آنلاین اجباری است و باید قبل از ارسال درخواست های امضا و چاپ شده برای ارگو و همچنین قبل از آخرین مهلت اعلام شده، انجام گیرند .

چنین مدارکی توسط آژانس ایتالیایی در کشور مبدا و یا مقامات ایتالیایی صادر می شوند که مسائل مربوط به ضمانت و وضعیت اقتصادی مناسب را دربرگرفته و از پیش نیازهای ثبت نام در دانشگاه به حساب می آیند .

مدارک موردنیاز

Cso فرم درخواستِ پذیرشِ دانشجو باید به طور مستقل تهیه شده و یا با تماس با
باید به همراه فرم درخواست آنلاین ، و مدارک زیر ارسال شود :

اجاره نامه

فعالیت های انجام شده توسط هر یک از اعضای خانواده، از جمله برادران / خواهران و سایرین، در مواردی که برخی اعضا فعالیتی انجام نمی دهند، باید در اسناد عدم اشتغال یا وضعیت بیکاری و میزان " بیکاری" درج شود؛

دوره عملکرد شغل برای هر یک از اعضا (از جمله اینکه آیا دوره ای کمتر از شش ماه است یا بیشتر از آن)؛

ارزش درآمدی که در سال توسط هر یک از افراد خانواده به طور کلی به دست آمده است؛

سند املاک مسکونی و هر ساختمانی که در سال تحت تملک اعضا قرار گرفته است؛

مقدار وام باقی مانده برای خانه یا اموال دیگر؛

میزان هر اجاره ای که پرداخت شده است؛

ارزش اوراق بهادار هر یک از اعضای خانواده؛

ناتوانی یا معلولیت هر یک از اعضای خانواده

ارزش های محلی باید به یورو و بر اساس نرخ متوسط ارز خارجی، بیان شوند

مستندات را می توان ضمیمه فرم درخواست کرد

این مستندات احتمالا باید ارسال شوند :

- مجوز ها و اسناد از کشوری که درآمدها در آن کسب شده و توسط مقامات دیپلماتیک ایتالیایی به زبان ایتالیایی ترجمه شده است .

-ضمانت های قانونی دیپلماتیک یا کنسولی به زبان ایتالیایی

مراحل درخواستِ پذیرش

اقدام برای درخواست می تواند تنها از طریق اینترنت صورت گیرد، اما اگر شما در ایتالیا هستند، می توانید خودتان فرم درخواست را به مرکز کمک های مالی سی ای اف که با اِرگو در این رابطه توافقنامه ای دارد، تحویل دهید .

در هر دو مورد، و با توجه به تاریخ آخرین مهلت ها، دانشجو باید تمام مدارک را به زبان ایتالیایی ترجمه کرده و ضمیمه فرم درخواستش کند .

در صورتی که در برخی کشورها دریافت این اسناد توسط سفارت محلی ایتالیا مشکل باشد، می توان گواهی نامه هایی به زبان ایتالیایی که توسط سفارت یا کنسولگری کشور مبدا در ایتالیا منتشر می شود را جایگزین این اسناد کرد .

در هر صورت این مستندات باید شامل اطلاعات زیر باشد :

اجاره نامه

مشاغلی که توسط هر یک از اعضای خانواده در سال 2013 انجام شده اند و اگر برخی خانواده ها هیچ کاری را انجام نداده باشند، باید در پرونده وضعیت عدم اشتغال جزئیات مزایای بیکاری نشان داده شود

دوره عملکرد شغلی هر یک از اعضا، و در صورتی که این دوره کمتر یا بیشتر از شش ماه باشد

ارزش درآمدی که در سال توسط هر یک از اعضای خانواده به دست آمده است

ارزش املاک و مستغلات هر یک از اعضای خانواده

امکان معلولیت هر یک از اعضای خانواده

فرم درخواست برای ثبت نام سال اول باید با تمام اظهاریه ها توسط نمایندگان واجد شرایط ایتالیایی دیپلماتیک و کنسولی/ نمایندگانی که اعتبار گواهینامه های خارجی متوسطه / دیپلم / مدرک شما را بیان می کنند، صادر شود. این بیانیه باید اعتبار محلی عناوین دبیرستان را به منظور دسترسی به دانشگاه تایید کند .




Scroll to Top