اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دسته: آلمانی

تخصص بیماری های تنفسی در آلمان

 آموزشگاه آموزش زبان آلمانی اصفهان ♦

 

برای تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی در آلمان دانشگاه های زیادی در دسترس است که کیفیت متفاوتی را ارائه می کنند. علاقمندان به رشته های مختلف تحصیلی باید در نظر داشته باشند که در حال حاضر انتخاب رشته دانشگاهی یکی از مهم ترین مسائلی است که می تواند پروسه مهاجرت را تحت تاثیر خود قرار دهد و به همین دلیل است که بیشترین تاکید در این مسیر برای متقاضیان تحصیل در خارج از کشور وجود دارد. آینده کاری فرد و احتمال دریافت اقامت نیز در همین مسیر قرار دارد و به همین دلیل است که رشته تخصص بیماری های تنفسی می تواند یکی از رشته هایی باشد که فرد با آسودگی خاطر می تواند آن را انتخاب کند.

آلمان به عنوان مقصد تحصیلی مورد نظر بسیاری از شهروندان ایرانی، در این رشته نیز بسیار پیش رو و سرآمد است و به همین دلیل می توان انتظار داشت که تقاضای کافی برای ورود به این کشور وجود داشته باشد. با این حال و با توجه به این که افراد برای ورود به این رشته نیاز به قبولی در کنکور سراسری خواهند داشت، باید گفت که آلمان یکی از حساس ترین مقاصد جهان برای تحصیل به ویژه در مقطع کارشناسی است. به همین دلیل است که مشاورین ما در

موسسه سخن سرایان در این مقاله تخصص بیماری های تنفسی را به عنوان یک رشته مهم در کشور آلمان مورد بررسی خود قرار می دهند.

 

  • شرایط دریافت پذیرش در رشته تخصص بیماری های تنفسی در این کشور چیست؟
     
  • آیا دانشگاه های آلمان در این رشته سرآمد هستند؟

 

  • هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در آلمان چقدر است؟
     
  • آیا می توان به عنوان شهروند خارجی در آلمان به کار در حوزه پزشکی مشغول شد؟

 

دریافت پذیرش رشته تخصص بیماری های تنفسی در آلمان

همه افرادی که قصد تحصیل در کشور آلمان را دارند، باید به این نکته توجه داشته باشند که این کشور از جمله کشورهایی است که کیفیت آموزش در آن در بالاترین سطح ممکن قرار دارد و در نتیجه دانشجویانی که در این کشور تحصیل می کنند، به ویژه در دانشگاه های برتر، از نظر علمی رزومه های بسیار قدرتمندی را در اختیار دارند.

دانشگاه های آلمان در رشته تخصص بیماری های تنفسی توانسته اند جایگاه های بسیار مناسبی را به دست آورند و به همین دلیل می توان توصیه کرد تا با یاد گیری زبان آلمانی، شرایط بهتری را برای آینده خود فراهم کنند. برخی از مهم ترین دانشگاه های آلمانی برای تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی عبارتند از:

  • 62- دانشگاه مونیخ
  • 82- دانشگاه گوتینگن
  • 92- دانشگاه روهر بوخوم
  • 101- دانشگاه پزشکی برلین
  • 143- دانشگاه بون

 

اگرچه تحصیل در آلمان به زبان انگلیسی یک فرصت به حساب می آید اما می توان گفت که یادگیری زبان آلمانی می تواند یک امتیاز بسیار بهتر برای رسیدن به خواسته های فرد ایجاد کند. دوره تحصیل در مقطع کارشناسی رشته تخصص بیماری های تنفسی یک دوره 4 ساله است و پس از آن فرد می تواند وارد مقاطع بالاتر شده و با دریافت مدرک تحصیلی خود در مقطع دکترا، تخصص خود را نیز دریافت کند.

 

هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در آلمان

آلمان از جمله کشورهایی است که به عنوان مقصدی ارزان قیمت برای تحصیل شناخته می شود و به همین دلیل می توان آن را از جمله کشورهایی دانست که بازار کار بسیار فوق العاده را نیز در اختیار دارند و در نتیجه شرایط کار پس از تحصیل در آن نیز فراهم است. فرایند تحصیل در آلمان رایگان نیست ولی بسیاری از افراد از این اصطلاح استفاده می کنند و دلیل اصلی آن ها را می توان چنین بیان کرد که هزینه های تحصیل در آلمان در رشته های مختلف تحصیلی کمتر از 800€ (یورو) در سال است. باید در نظر داشت که در حال حاضر برخی از استان های آلمان تحصیل با چنین امکانی را منع کرده اند و ممکن است در آینده ای نزدیک، شرایط دشوار تر نیز بشود.

هزینه زندگی در آلمان را نیز می توان به نقل از سفارت این کشور، در حدود 11000€ (یورو) در سال یا کمتر از آن دانست که بسته به سبک زندگی افراد می تواند متفاوت باشد. در حال حاضر اما به دانشجویان خارجی امکان داده شده است تا به صورت قانونی در این کشور کار کرده و از این طریق شرایط مالی بهتری را برای خود ایجاد کنند.

 

شرایط کار یک متخصص ریه در آلمان

با پایان دوره تحصیل، فرد می تواند به طور رسمی کار در آلمان که خواسته بسیاری از افراد است را طی کند. در چنین شرایطی می توان پروسه زیر را برای این مسیر طراحی کرد.

 

 

بعد از دریافت کار در آلمان فرد می تواند به حقوق در حدود 6090€ (یورو) در ماه دسترسی داشته باشد که به نسبت متوسط درآمد در این کشور بسیار مناسب است. در صورتی که شما نیز متمایل به آموزش زبان آلمانی هستید، با مشاورین ما در موسسه سخن سرایان در ارتباط باشید.




Scroll to Top