اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دسته: هلندی

رشته مهندسی کامپیوتر در هلند

♦ آموزشگاه زبان هلندی اصفهان ♦

دلایلی وجود دارد که دانشجویان بین المللی تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر در هلند را انتخاب می کنند. هلند بعنوان یک جامعه باز شهرت دارد. امروزه این کشور میزبان بیش از 200 ملیت است. زبان ملی این کشور هلندی است اما هلند پس از سوئد دارای دومین سطح مهارت زبان انگلیسی در قاره اروپا است. این کشور با نداشتن مانع زبانی مقصدی عالی برای تحصیل است. آموزش در این کشور دارای کیفیت بالا و به طور گسترده ای شناخته شده است؛ از طرفی، هزینه های تحصیل و زندگی در هلند به میزان قابل توجهی کم تر از بسیاری از کشورهای انگلیسی زبان است. علاوه بر این، هلند همچنین طیف وسیعی از فرصت های بورس تحصیلی را ارائه می دهد. برای افزایش شانس خود در بازار کار، دانشجویان مهارت های ارزشمندی مانند تحلیل و حل مشکلات و تفکر خلاق را کسب کرده و توسعه می دهند.

علاوه بر موارد فوق، جامعه هلند به شدت با فرهنگ های دیگر و جامعه کسب و کاری و تجاری بین المللی ارتباط دارد. هلندی ها روشنفکر هستند. هر ساله هلند از دانشجویان بیش از 160 کشور مختلف استقبال می کند. دانشگاه های هلند بیش ترین تعداد برنامه های انگلیسی زبان را در قاره اروپا ارائه می دهند. این کشور یکی از بهترین کشورهای جهان و همچنین دروازه ای برای ورود به اروپا است. این کشور یکی از امن ترین و شادترین کشورهای جهان است. هلند کشور کاملا کوچکی است و این بخشی از جذابیت آن است. در نهایت این که به لطف موقعیت هلند و ارتباطات حمل و نقلی عالی آن، اکثر پایتخت های اروپا چند ساعت بیش تر با آن فاصله ندارند. کارشناسان موسسه سخن سرایان مقاله حاضر را جهت راهنمایی علاقه مندان به تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر در هلند تهیه نموده اند.

 

بهترین فرصت های کارشناسی رشته مهندسی کامپیوتر در هلند

در جدول زیر یک فرصت عالی برای تحصیل در هلند در مقطع کارشناسی در رشته مهندسی کامپیوتر را معرفی می کنیم:

رشته دانشگاه شهریه در سال (یورو) طول دوره (سال) نوع برنامه
علوم و مهندسی کامپیوتر دانشگاه فناوری آیندهوون (TU/e) 11400€ 3 تمام وقت

در بخش فرعی زیر، برنامه فوق را معرفی می کنیم.

 

کارشناسی رشته علوم و مهندسی کامپیوتر در TU/e هلند

دانشجویان برنامه کارشناسی علوم و مهندسی در کامپیوتر در دانشگاه فناوری آیندهوون (TU/e)، اصول و روش های اساسی برای توسعه سیستم های نرم افزاری و خدمات وب و نحوه در نظر گرفتن دیدگاه کاربران را یاد می گیرند. این برنامه به صورت تمام وقت است و تحصیل در آن 36 ماه طول می کشد. مهلت ارسال درخواست جهت اخذ پذیرش در این برنامه و زمان آغاز برنامه به صورت زیر است:

مهلت ارسال درخواست آغاز برنامه
قبل از مارس 2022 آگوست 2022

زبان آموزشی برنامه انگلیسی است و نمرات زبان قابل قبول برای ورود به آن عبارتند از:

تحصیل در این برنامه در محل دانشگاه انجام می شود. برخی از دروس ارائه شده در این برنامه عبارتند از:

  • منطق و نظریه مجموعه ها
     
  • ساختارهای داده ای
     
  • الگوریتم ها
     
  • الگوریتم هایDBL

 

هزینه تحصیل دانشجویان بین المللی در این برنامه 11400€ (یورو) در سال و هزینه های زندگی در آیندهوون – یکی از بهترین شهرهای هلند برای تحصیل – که دانشگاه فناوری آیندهوون در آن واقع شده 850€ تا 150€ (یورو) در ماه است. کمبودهای قابل توجهی از فارغ التحصیلان علوم و مهندسی کامپیوتر وجود دارد، بنابراین با داشتن مدرک کارشناسی در این رشته، افراد می توانند به عنوان توسعه دهنده نرم افزار یا اپلیکیشن مشغول به کار شوند. به عنوان مثال، آن ها می توانند به عنوان یک عضو تیم با یکی از بسیار شرکت های نوآور در هلند یا در هر جای دیگری در جهان کار کنند.

 

بهترین فرصت های کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر در هلند

در جدول زیر دو فرصت عالی برای تحصیل در هلند در مقطع کارشناسی ارشد در رشته مهندسی کامپیوتر را معرفی می کنیم:

 

رشته دانشگاه شهریه در سال (یورو) طول دوره (سال) نوع برنامه
علوم و مهندسی کامپیوتر دانشگاه فناوری آیندهوون (TU/e) 16400€ 2 تمام وقت
مهندسی کامپیوتر دانشگاه فناوری دلفت (TU Delft) 18750€ 2 تمام وقت

 

در بخش های فرعی زیر، برنامه های فوق را معرفی می کنیم.

 

رشته علوم و مهندسی کامپیوتر در TU/e هلند

سیستم های نرم افزاری اغلب در جامعه ما نقشی دیده نشده و در عین حال بسیار مهم ایفا می کنند. برای مثال، اگر سیستم های بانک ها یا شرکت های بیمه یا نرم افزارهای موجود در تلویزیون، موتورهای جستجوی اینترنتی یا نرم افزاری که شبکه برق را کنترل می کند، در نظر بگیریم، متوجه می شویم که بدون آن ها نمی توانیم مدیریت کنیم. در رشته کارشناسی ارشد علوم و مهندسی کامپیوتر در دانشگاه فناوری آیندهوون (TU/e) دانشجویان طراحی نرم افزارهای باکیفیت را می آمورند. این برنامه دانشجویان را به دانش الگوریتم ها، عملکرد، سخت افزار و روش های طراحی و مستندسازی مجهز می سازد. دانشجویان می توانند این را برای ایجاد پروتکل های قابل اعتماد برای رفتار سیستم های نرم افزاری پیچیده به کار بگیرند.

این برنامه به صورت تمام وقت است و تحصیل در آن در محل دانشگاه انجام می گیرد. همچنین تحصیل در این برنامه 24 ماه به طول می انجامد. مهلت ارسال درخواست و زمان آغاز این برنامه به صورت زیر است:

مهلت ارسال درخواست آغاز برنامه
قبل از می 2022 سپتامبر 2022

زبان آموزشی این برنامه انگلیسی است و نمرات مورد قبول برای ورود به این برنامه عبارتند از:

 

هزینه تحصیل دانشجویان بین المللی در این برنامه 16400€ (یورو) در سال است.

 

رشته مهندسی کامپیوتر در TU Delft هلند

برنامه کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر در دانشگاه فناوری دلفت (TU Delft) در ارائه یک دید کلی از طراحی سیستم منحصر به فرد است. این برنامه تمام وقت است و تحصیل در آن 24 ماه طول می کشد. مهلت ارسال درخواست و زمان آغاز این برنامه به صورت زیر است:

مهلت ارسال درخواست آغاز برنامه
قبل از آوریل 2022 آگوست 2022

زبان آموزشی این برنامه انگلیسی است و نمرات زبان قابل قبول برای ورود به آن عبارتند از:

تحصیل در این برنامه در محل دانشگاه انجام می شود. برخی از دروس برنامه عبارتند از:

  • مهندسی سیستم
     
  • پردازش و مدل سازی سیگنال های دیجیتال آماری
     
  • طراحی سیستم کنترل
     
  • الکترومغناطیس
     
  • نتورکینگ

 

هزینه تحصیل در این برنامه برای دانشجویان بین المللی 18750€ (یورو) در سال و هزینه های زندگی در دلفت که دانشگاه فناوری دلفت در آن واقع شده 780€ تا 1160€ (یورو) در ماه است. در طول این برنامه، دانشجویان در مورد داده های بزرگ و رایانش ابری، پردازنده های چند هسته ای، شتاب دهنده های ناهمگن و رایانش موازی آموزش می بینند. این برنامه مهارت هایی را که برای طراحی، توسعه و استفاده از نرم افزارها و سخت افزارها برای سیستم های کامپیوتری مورد نیاز است به دانشجویان ارائه می دهد. دروس این برنامه به سه جنبه مختلف مهندسی کامپیوتر می پردازد: طراحی نرم افزار، طراحی سخت افزار و ادغام این دو.

چنان چه علاقه مند به تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر در هلند هستید پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیش تر در زمینه آموزش زبان هلندی با کارشناسان ما در موسسه سخن سرایان تماس بگیرید.




Scroll to Top