اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

رشته هتلداری در ترکیه

♦ آموزشگاه زبان ترکی اصفهان ♦

رشته هتلداری در ترکیه در دانشگاه ها و کالج های معتبر ارائه می شود. همانطور که می دانید ترکیه یکی از کشورهای مطرح جهان ار نظر گردشگری است. از این رو مهمانداری از این گردشگران امری مهم است تا این بازدیدها مستمر باشد و رونق صنعت گردشگری در ترکیه ادامه یابد. دوره های ارائه شده در رشته هتلداری در ترکیه هم به زبان ترکی و هم به زبان انگلیسی در دسترس است. برای دریافت اقامت تحصیلی و پذیرش از دانشگاه های ترکیه ای می توانید از خدمات تخصصی موسسه آموزش زبان های خارجی سخن سرایان بهره مند شوید.

 

تحصیل رشته هتلداری در ترکیه

ترکیه مقصدی شگفت انگیز است که سال هاست مسافران را به خود جذب کرده است. این کشور دارای مناظر خارق العاده، غذاهای لذیذ و گذشته ای جالب است. با این حال، این همه آن چیزی نیست که ملت باید ارائه دهد. چیزی که بسیاری از مردم نمی دانند این است که ترکیه دارای کالج هایی است که بهترین دوره مدیریت هتلداری را در آستین خود دارند. تحصیل رشته هتلداری در ترکیه در کالج ها و دانشگاه های معتبر در این کشور امکان پذیر است. دوره ها غالبا در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می شود. از آنجایی که ترکیه به صورت تجربی نشان داده است که بسیار حرفه ای مهمان دار است دوره های این رشته نیز به صورت کاملا کاربردی و حرفه ای ارائه می شوند.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده تحصیل رشته هتلداری در ترکیه معرفی شده اند:

ردیف دانشگاه
1 دانشگاه اوزیگین
2 دانشگاه مدیترانه شرقی
3 دانشگاه اوکان استانبول
4 دانشگاه آیدین استانبول
5 آکادمی گردشگری آنتالیا
6 مدرسه هتلداری و گردشگری واتل
7 دانشگاه بیلگی استانبول

 

دانشکده مدیریت گردشگری و هتلداری دانشگاه مدیترانه شرقی ترکیه

پس از تأسیس در سال 1990، دانشکده مدیریت گردشگری و هتلداری دانشگاه مدیترانه شرقی ترکیه تنها مدرک A.A.S را ارائه کرد. در سال 1992، ارائه مدرک کارشناسی در مدیریت گردشگری و هتلداری و در سال 2002، دانشکده شروع به ارائه تحصیلات کارشناسی در رشته مدیریت تفریحی کرد. با آگاهی از اهمیت آموزش IT و زبان های خارجی، آموزشگاه توجه ویژه ای به تجهیز دانشجویان به مهارت های زبان خارجی و کامپیوتر دارد.

از طریق برنامه‌های مدیریت گردشگری و هتلداری، مدیریت تفریحی و خدمات مهمان‌ نوازی، دانشکده مدیریت گردشگری و هتلداری دانشگاه مدیترانه شرقی ترکیه با هدف ایجاد نیروی کار متوسط ​​​​به ‌طور فکری توسعه ‌یافته که خواسته ‌های بخش گردشگری جهان را در پست ‌های مدیریتی برآورده می‌کند، ایجاد می‌کند. برنامه ها علاوه بر برآوردن نیازهای بخش و آماده سازی آنها برای زندگی حرفه ای، به دانشحویان انگیزه می دهد تا به افراد خلاق و مبتکر تبدیل شوند. با مزایای ارائه شده توسط برنامه آموزشی که توسط فرصت های تمرین مربوطه پشتیبانی می شود، دانشجویان پس از فارغ التحصیلی طیف گسترده ای از فرصت های شغلی را دنبال می کنند.

 

رشته هتلداری دانشگاه مدیترانه شرقی ترکیه

برنامه مدرک کاردانی رشته هتلداری دانشگاه مدیترانه شرقی ترکیه برای آماده سازی کارشناسان و نیروی کار حرفه ای توسعه یافته است که به نیازهای بلند مدت بخش گردشگری جهان و زمینه های مرتبط آن پاسخ خواهند داد. برنامه ها علاوه بر برآوردن نیازهای بخش و آماده سازی آنها برای زندگی حرفه ای، به دانشجویان انگیزه می دهد تا به افراد خلاق و مبتکر تبدیل شوند. زبان آموزش انگلیسی است. علاوه بر این، دانشجویان در 2 سال اول تحصیل خود دوره های انگلیسی را با هدف بهبود هر دو زبان انگلیسی و اصطلاحات تخصصی خود در این بخش می گذرانند. به غیر از زبان انگلیسی، برنامه فرصت های زبان خارجی دوم مانند آلمانی، فرانسوی یا روسی است. از طریق دوره های انتخابی به دانشجویان نیز فرصت یادگیری زبان سوم ارائه می شود.

برنامه رشته هتلداری دانشگاه مدیترانه شرقی ترکیه با آموزش باکیفیت خود در زمینه گردشگری و مدیریت هتلداری و تفریحی، در نظر دارد تا سازمان آموزشی پیشرو در منطقه در تهیه نامزدهای مدیریتی باشد که دانش تولید می کنند و توانایی و مهارت های لازم برای توسعه و به کارگیری این را دارند.

 

کار در رشته هتلداری در ترکیه

فارغ التحصیلان رشته هتلداری در ترکیه طیف گسترده ای از فرصت های شغلی برای کار در رشته هتلداری در ترکی در بخش گردشگری دارند. شرکت ‌های حمل ‌و نقل، خطوط هوایی، شرکت‌های دریایی (مانند کشتی‌های کروز)، هتل ‌های زنجیره ‌ای بین‌المللی، اپراتورهای گردشگری و آژانس‌ های مسافرتی تنها تعدادی از آنها هستند. دانشجویان در برنامه مدیریت هتلداری دوره کارآموزی خود را در هتل های 5 و 4 ستاره و دهکده های تعطیلات درجه یک در ترکیه، TRNC و کشورهای خارجی و همچنین شرکت های هواپیمایی معروف مانند ترکیش ایرلاینز یا اطلس جت یا آژانس های مسافرتی می گذرانند. پس از اتمام دوره کارآموزی، به فارغ التحصیلان پیشنهاد کار در این سازمان ها داده می شود.

میزان درآمد کار در ترکیه در رشته هتلداری در نمودار زیر آمده است:

 

 

رشته هتلداری دانشگاه اوزیگین ترکیه

دانشگاه Ozyegin یکی دیگر از مدعیان برتر برای تحصیل رشته هتلداری در ترکیه است که هر سال کیفی خود را بالاتر می برد. مرکز یادگیری رشته هتلداری دانشگاه اوزیگین ترکیه به دانشجویان کمک می‌کند تا جایگاه خود را با فرصت ‌های عظیمی که ارائه می ‌دهد کشف کنند. یکی از جنبه های مهمی که موسسه را متمایز می کند، برنامه های تبادل و پیشنهادات کارآموزی است که برای داوطلبان دارد. به همین ترتیب، برنامه مدیریت هتلداری در ماه می 2009 آغاز شد و از آن زمان به یک مشعل برای بسیاری از دانشجویان تبدیل شده است. با تمرکز بیشتر بر مهارت های حل مسئله، کاندیداها می توانند به راحتی در دوره ثبت نام کنند و برای ایجاد شغل در صنعت هتلداری پیشرفت کنند.

 




Scroll to Top