اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دسته: هلندی

رشته هتلداری در هلند

♦ آموزشگاه زبان هلندی اصفهان ♦

رشته هتلداری در هلند به صورت یک رشته تخصصی در دانشگاه ها و موسسات آموزشی ارائه می شود. هلند یکی از کشورهای مطرح اروپا برای تحصیل و زندگی است. این کشور دارای دانشگاه های بسیار معتبری است که رشته های متنوع را ارائه می کنند. صنعت هتلداری با توجه به توسعه روزافزون گردشگری و مسافرت امروز یکی از صنایع پر درآمد و اشتغال زا محسوب می شود. با داشتن علم و مدرک هتلداری در هلند می توانید در این کشور و یا هر کشور مطرح دیگری البته با داشتن پیشنهاد کاری وارد بازار کار شوید. البته همچنین می توانید به عنوان یک کارآفرین و مدیر ظاهر شوید و کسب و کار خود را به راه بیاندازید. متخصصین موسسه آموزش زبان های خارجی اصفهان سال هاست در امر آموزش زبان هلندی به شما خدمات میدهد و میتوانید راهنمایی بگیرید.

 

تحصیل رشته هتلداری در هلند

مهمان نوازی یک صنعت جهانی است که به کارفرمایان بین المللی سیار نیاز دارد. بسیاری از شرکت های چندملیتی مانند هیلتون، ماریوت و استاروود برنامه های مدیریتی را به فارغ التحصیلان جوان بین المللی ارائه می دهند. برنامه تحصیل رشته هتلداری در هلند با این جزء ارزشمند توسعه یافته است. بنابراین، در سال آخر، دانشجویان در کنار دفتر کاریابی صنعتی برای یافتن یک دوره کارآموزی با حقوق در کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا، بریتانیا و فرانسه کار خواهند کرد. در طول این مدت دانشجویان آخرین پروژه فارغ التحصیلی خود را نیز خواهند نوشت.

اگر کسی می‌خواهد در یک هتل، رستوران، پارک تفریحی یا مرکز کنفرانس شغل مدیریتی ایجاد کند، برنامه تحصیل رشته هتلداری در هلند بهترین آموزش است. این برنامه ها دانشجویان را برای یک موقعیت در مدیریت یا مشاوره در بخش مهمان ‌نوازی آماده می‌کند و یک پایه عالی برای ایجاد در داخل یا خارج از کشور ایجاد می‌کند. ویژگی بین المللی برنامه ها به این معنی است که بسیاری از فارغ التحصیلان برای یافتن کار در خارج از کشور و ایجاد یک حرفه جهانی ادامه می دهند. فارغ التحصیلان همچنین برای طیف گسترده ای از کارفرمایان در صنعت خدمات بسیار جذاب هستند: مهارت ها و دانش متمرکز بر مشتری برای طیف گسترده ای از سازمان ها حیاتی است.

در جدول زیر دانشگاه ها برای تحصیل رشته هتلداری در هلند معرفی شده اند:

ردیف نام دانشگاه
1 دانشگاه علوم کاربردی بردا
2 دانشگاه ساکسیون
3 دانشگاه علوم کاربردی NHL استندن
4 دانشگاه تیو
5 مدرسه تجارت آمستردام
6 دانشگاه علوم کاربردی زوید

 

کارشناسی ارشد مدیریت هتلداری دانشگاه NHL استندن هلند

اگر خدمتگزار، انتقادی و کنجکاو هستید و همیشه علاقه مشتری خود را در ذهن دارید، مدرک کارشناسی ارشد مدیریت هتلداری دانشگاه NHL استندن هلند برای شما عالی است. این سکوی پرشی برای یک حرفه موفق و پویا در صنعت مهمان نوازی همیشه در حال تغییر است. این دوره شما را برای یک موقعیت مدیریتی کلیدی در یک صنعت هیجان انگیز و پیچیده آماده می کند. با افزایش 30% مشاغل تا سال 2022، این صنعت یکی از سریع ترین صنایع در حال رشد در سراسر جهان است. به همین دلیل، نیاز زیادی به متخصصان مدیریت استراتژیک وجود دارد.

  • شما طیف گسترده ای از فرصت های شغلی، از مدیر کل، رئیس تحقیق و توسعه، مشاور سیاست شرکت، یا مدیر فروش و بازاریابی را خواهید داشت.
  • همه در سطح استراتژیک هر کجا که بروید، به توسعه ساختار سازمانی، استراتژی ها، فرآیندها و فرهنگ سازمانی کمک خواهید کرد.

NHL Stenden دنیایی از فرصت ها را به شما ارائه می دهد. علاوه بر کسب مدرک دوگانه، 600 ارتباط صنعتی در 40 کشور و 5 مکان بین المللی دارد. به عنوان یک فارغ التحصیل با مهارت بالا در این دوره، تقاضای زیادی در شرکت های مختلف در سراسر جهان خواهید داشت. حقوق ماهیانه کار در هلند را می توانید در این قسمت مشاهده کنید.

 

درآمد مدیر هتلداری در هلند

نقش ‌های مدیریت هتلداری، نقش ‌های سرپرست یا رهبر تیم در طیف وسیعی از بخش ‌های مهمان ‌نوازی مانند آشپزخانه، رستوران ‌ها، بارها، کافه ‌ها، اقامتگاه‌ ها، پذیرایی یا هتل ‌ها برای کار در رشته هتلداری در هلند وجود دارد. میزان درآمد مدیر هتلداری در هلند بالاست و بسته به محل کار و تجربه میزان حقوق افزایش می یابد.

میزان درآمد مدیر هتلداری در هلند جهت کار در هلند در نمودار زیر آمده است:

کارشناسی ارشد مدیریت هتلداری دانشگاه ویتنبورگ هلند

کارشناسی ارشد مدیریت هتلداری دانشگاه ویتنبورگ هلند دانشجویان را به چالش می‌کشد تا در یک استاندارد آکادمیک بالا تحصیل کنند و مطالعات موردی و تحقیق را با هم ترکیب کنند. با این حال، برنامه مدرک همچنین یک رویکرد عملی در طراحی خود دارد از طریق هفته های پروژه، پرس و جو حرفه ای و یک ماژول یادگیری مبتنی بر حرفه ای که در آن دانشجویان یک موقعیت کاری کوتاه را تکمیل می کنند که اغلب به طور مستقیم به پروژه نهایی آنها مرتبط است. این برنامه ترکیبی از کارشناسی ارشد موضوعات مدیریت بازرگانی و ماژول های گسترده تر در اقتصاد و مدیریت را ارائه می دهد. از طریق ماژول هایی که به اقتصاد جهانی و مدیریت استراتژیک، جهانی شدن، جامعه و فرهنگ نگاه می کنند، این برنامه دانشجویان را قادر می سازد تا دانش عمیق تر خود را از مدیریت و مدیریت کسب و کار توسعه دهند.

تخصص کارشناسی ارشد مدیریت هتلداری دانشگاه ویتنبورگ هلند به طور خاص به دیدگاه های مهم در مهمان نوازی، استراتژی های تعالی عملیاتی در مهمان نوازی، و توسعه مهمان نوازی بین المللی می پردازد. برنامه کارشناسی ارشد مدیریت هتلداری دانشگاه ویتنبورگ هلند به شرح زیر است:

ترم دروس
ترم 1 مدیریت بازاریابی، جهانی شدن، جامعه و فرهنگ، مقدمه روش تحقیق (پروژه نهایی)، اقتصاد جهانی، پرس و جو حرفه ای، (ماژول های تخصصی)، تعالی عملیاتی مهمان نوازی، دیدگاه های انتقادی در مدیریت هتلداری
ترم 2 روش تحقیق (پروژه نهایی)، اقتصاد خرد و چشم انداز جهانی، مدیریت استراتژیک، ماژول پروژه (3 هفته پروژه، مرتبط با پروژه نهایی)، بازاریابی مهمان نوازی، گردشگری و رویدادها، توسعه هتلداری بین المللی



Scroll to Top