اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دسته: هلندی

رشته بیهوشی در هلند

♦ آموزشگاه آموزش زبان هلندی اصفهان ♦

رشته بیهوشی در هلند یکی از زیر شاخه های رشته پزشکی بوده که توسط دانشگاه های این کشور ارائه شده و بازار کار بسیار عالی دارد. این کشور، از 12 استان تشکیل شده است. 2 استان از استان ها منطقه این کشور را تشکیل می دهند که به ترتیب به هلند شمالی و جنوبی (به ترتیب نورد و زید هلند) تقسیم می شوند. مهم ‌ترین فرودگاه کشور آمستردام-اسکیپول است. به‌عنوان یکی از شلوغ‌ ترین قطب ‌های اروپا، تقریبا از هر نقطه ‌ای در جهان می ‌توانید به راحتی به آن برسید.

این کشور، کشوری نسبتا کوچک، اما پرجمعیت است. با اتصالات متعدد، کاوش در سایر شهرها و حومه شهر نسبتا آسان است. اگر آب و هوا اجازه دهد، حتی ممکن است یک تور دوچرخه سواری طولانی را در نظر بگیرید. از این گذشته، تقریبا مانند همه افراد دیگری که در این کشور تحصیل می کنند، باید بلافاصله پس از ورود یک دوچرخه خریداری کنید. اگر می خواهید جلوتر بروید، می توانید به راحتی سفرهای کوتاهی به آلمان یا بلژیک همسایه داشته باشید. و اگر تمایل به کاوش دارید، از طریق قطار یا هواپیما، بقیه اروپا نیز در دسترس هستند. موسسه آموزش زبان های خارجی سخن سرایان اطلاعات مفیدی درباره رشته بیهوشی در هلند در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

معرفی رشته بیهوشی در هلند

در اروپا، این کشور برای پذیرش سیستم کارشناسی و کارشناسی ارشد و ارائه برنامه های مدرک به زبان انگلیسی خیلی زود بود. شما می توانید بین تعداد زیادی مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در حدود 70 موسسه آموزش عالی یکی را انتخاب کنید. شما همچنین می توانید انتظار جامعه بزرگی از دانشجویان بین المللی را داشته باشید. بیش از 112000 دانشجو از سراسر جهان در این کشور درس می خوانند. حدود 16% از کل دانشجویان از خارج از کشور می آیند.

مانند سایر کشورهای اروپایی، دانشگاه‌ های این کشور معمولا به عنوان «دانشگاه ‌های پژوهشی» طبقه‌ بندی می‌ شوند که برنامه ‌های علمی پژوهش محور بیشتری ارائه می ‌کنند، یا «دانشگاه‌ های علوم کاربردی» که برنامه‌ های مطالعاتی بیشتری را ارائه می ‌دهند.

دانشگاه های رشته بیهوشی در هلند در جدول زیر معرفی شده اند:

نام دانشگاه رتبه جهانی
دانشگاه صنعتی آیندهوون 932
دانشگاه اراسموس روتردام 65
دانشگاه آمستردام 67
دانشگاه اوترخت 86
دانشگاه ماستریخت 131
دانشگاه گرونینگن 168
دانشگاه لیدن 187
دانشگاه رادبود 197
دانشگاه آزاد آمستردام 290
دانشگاه توئنته 761

 

کار در رشته بیهوشی در هلند

از بیهوشی برای ایجاد آرامش روحی و جسمی در حین جراحی استفاده می شود. می تواند اضطراب را تسکین دهد، درد را مسدود کند و در برخی موارد شما را در حالت ناخودآگاه قرار دهد تا از جراحی خود آگاه نباشید و به یاد نیاورید. بیهوشی همچنین می تواند به دستیابی به نتایج بهتر برای بیمارانی که تحت روش های غیر جراحی هستند کمک کند. به عنوان مثال، اگر برای اطمینان از تصویر واضح و دقیق نیاز دارید نفس خود را حبس کنید، پزشک ممکن است بیهوشی را برای کمک به شل شدن عضلات توصیه کند. یک کلیشه در مورد مردم این کشور این است که آن ها مذاکره را در خون خود دارند. این کشور با تاریخ دریانوردی خود از دیرباز کشور مهمی برای تجارت بین المللی بوده است. اینجا بود که مفهوم شرکت سهامی ابداع شد.

برخی از بزرگترین شرکت های جهان هلندی هستند و بسیاری از گروه های جهانی مقر اروپایی خود را در این کشور دارند. در کنار ذهنیت بین‌ المللی این کشور، نیروی کاری را پیدا می ‌کنید که به زبان انگلیسی مهارت بالایی دارد و از کارکنان خارجی بسیار استقبال می ‌کند. این شرایط بکر برای دانشجویان بین المللی است. اگر با مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد از یک دانشگاه این کشور فارغ التحصیل شوید، شانس خوبی برای یافتن شغل و ماندن برای مدت طولانی تری خواهید داشت.

حقوق ماهیانه کار در هلند برای متخصصان بیهوشی در نمودار زیر آمده است:

هزینه تحصیل در هلند

اگر اهل اتحادیه اروپا یا منطقه اقتصادی اروپا، سوئیس یا سورینام هستید، از شهریه های پایین تری در دانشگاه های دولتی هلند بهره مند خواهید شد. هزینه ها معمولا بین 700€ تا 2100€ (یورو) در سال تحصیلی متغیر است و تحت تأثیر دانشگاه محل تحصیل، رشته و نوع مدرک (کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکترا) است. برای سایر دانشجویان بین المللی، هزینه تحصیل در هلند در دانشگاه های دولتی بالاتر است.

در جدول زیر هزینه ها را مشاهده می کنید:

مقطع تحصیلی هزینه به یورو
کارشناسی بین 6000€ تا 15000€
کارشناسی ارشد بین 8000€ تا 20000€

اگر در یک دانشگاه خصوصی این کشور ثبت نام کنید، معمولا به بودجه بیشتری نیاز دارید. برای برخی از برنامه های تحصیلی، می توانید انتظار پرداخت 30000€ (یورو) در سال را داشته باشید.

ویزای دانشجویی هلند

انواع ویزای تحصیلی هلند عبارتند از:

توضیحات آن ها در زیر آمده است:

  • ویزای دانشجویی کوتاه مدت هلند، این در صورتی صادر می شود که دوره یا آموزش شما کمتر از 3 ماه طول بکشد.
  • ویزای دانشجویی هلند برای دوره های متوسطه و حرفه ای، معمولا به دانشجویانی از سورینام، اندونزی یا آفریقای جنوبی اعطاء می‌شود، اما سایرین نیز ممکن است واجد شرایط باشند. با این حال، آن ها باید در این کشور خانواده داشته باشند و بتوانند به زبان هلندی صحبت کنند و بنویسند.
  • ویزای تحصیلی هلند برای مدت طولانی، این مجوز که به عنوان مجوز اقامت دانشجویی نیز شناخته می شود، به دانشجویان اجازه می دهد تا حداکثر 5 سال تحصیلات خود را در این کشور تکمیل کنند.

شما خودتان نمی توانید برای ویزای دانشجویی این کشور اقدام کنید. موسسه آموزشی که در آن تحصیل خواهید کرد از طرف شما درخواست خواهد داد. برای تحصیل در این کشور، باید اجازه اقامت موقت این کشور برای شما صادر شود. در برخی موارد، باید برای MVV (ویزای اقامت طولانی مدت) نیز درخواست دهید. این به دارنده اجازه می دهد تا زمانی که منتظر اجازه اقامت این کشور خود هستند در این کشور بمانند.

اگر به MVV نیاز دارید، حامی شما می تواند برای هر 2 مجوز به طور همزمان از طریق روش ورود و اقامت (TEV) مستقیما به خدمات مهاجرت و تابعیت (IND) درخواست دهد. اسپانسر شما باید توسط IND شناسایی شود. برای اینکه آن ها به رسمیت شناخته شوند، باید آیین نامه رفتاری برای دانشجویان بین المللی در آموزش عالی را امضاء کرده باشند. این کد تضمین می‌ کند که دانشگاه‌ ها آموزش مؤثر و قابل دسترس را برای دانشجویان خارجی ارائه می ‌کنند. موسسه آموزش زبان های خارجی سخن سرایان در زمینه آموزش زبان هلندی به شما عزیزان ارائه خواهند داد.




Scroll to Top