اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

رشته بیهوشی در ترکیه

♦ آموزشگاه زبان ترکی استانبولی اصفهان ♦

رشته بیهوشی در ترکیه مورد توجه بسیاری از دانشجویان بین المللی به خصوص ایرانی قرار گرفته و دانشجویان سالانه به دنبال تحصیلدر این کشور هستند. این کشور که سابقا خانه یکی از قدرتمندترین امپراتوری های تاریخ بود، امروز یکی از جذاب ترین تاریخ ها و شخصیت های فرهنگی را دارد. به دلیل موقعیت بین قاره ای که این کشور دارد، ترکیب قومی و فرهنگی منحصر به فرد از نظر غذا، هنر، زبان و تاریخ در این کشور وجود دارد. دانشجویان بین المللی این کشور شانس این را دارند که در کشوری غنی و با تاریخ پیچیده زندگی کنند.

شما حتی خود را در نزدیکی نه یک، بلکه 2 مورد از عجایب هفتگانه جهان باستان خواهید یافت که عبارتند از:

  • معبد آرتمیس
  • مقبره در هالیکارناسوس

اگر به دنبال مکانی برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد یا کارشناسی خود هستید، هیچ مکانی جذاب تر از این کشور برای تحصیل در آن نخواهید یافت. دانشجویان می توانند در طول هفته به تحصیل و کلاس های خود را بگذرانند و آخر هفته ها به گشت و گذار در مناطق توریستی بگذرانند. برای مشاوره جهت آموزش زبان ترکی می توانید با موسسه آموزش زبان های خارجی سخن سرایان تماس بگیرید.

 

معرفی دانشگاه های رشته بیهوشی در ترکیه

این کشور یکی از معتبرترین و تاریخی ترین مکان ها را در خود جای داده است. این کشور مملو از بناهای باستانی به جا مانده از رژه فاتحان و مملو از مناظر ویترینی است که هرگز تحت تاثیر قرار نمی دهد، این کشور، کشوری خیره کننده در دو قاره اروپا و آسیا می باشد. چه بخواهید در یک شهر تفریحی، شکوه بیزانس و عثمانی استانبول را تجربه کنید، در ویرانه هایی مانند افسوس در تاریخ جستجو کنید. یا برخی از سوررئال ترین مناظر جهان را در پاموکاله و کاپادوکیا ببینید. این کشور دارای جاذبه های فراوان استانبول خانه تعدادی از مدرن ترین و حرفه ای ترین سبک های زندگی است. از آنجایی که طرف اروپایی میزبان مشاغل شناخته شده بین المللی است، طرف آسیایی مرکز مالی و مرکز فنی خود استانبول، پایتخت جهان از هر نظر است.

دانشگاه های رشته بیهوشی در ترکیه عبارتند از:

  • دانشگاه هالیچ
  • دانشگاه نیسانتاسی
  • دانشگاه آنکارا

وزارت آموزش عالی به مؤسسات این کشور این امکان را می دهد تا مأموریت های خود را به شیوه ای واجد شرایط تر انجام دهند. با توجه به رشد قابل اندازه گیری و سیاست های تعیین شده توسط آن ها، تصمیم گیری ها و سرمایه گذاری ها در چارچوب تمایز ماموریت انجام می شود. در نتیجه، مؤسسات آموزش عالی ما در حال کسب امتیاز بهتری در زمینه های خود در جهان هستند و در نتیجه محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. همراه با تحولات در زمینه بین المللی سازی، سیستم کالج این کشور در چند سال اخیر پیشرفت زیادی را نشان داده است. استراتژی های مختلفی در حال توسعه است تا سیستم کالج این کشور را قادر سازد تا به یک مرکز بین المللی جذاب تبدیل شود و دانشجویان و مربیان بیشتری را از کشورهای بیشتری جذب کند.

 

حقوق رشته بیهوشی در ترکیه

متخصصان بیهوشی اغلب با کار به عنوان مدیر بالینی یا پزشکی، نقش های مدیریتی کلیدی را ایفا می کنند. آن ها اغلب مدیریت بالینی بخش های مراقبت های ویژه را در کنار سایر تخصص ها رهبری می کنند و برای درمان بیماران اورژانسی با پزشکان اورژانس همکاری نزدیک دارند. آن ها مراقبت از بیماران را در کلینیک های درد مزمن، ارائه بیهوشی در واحدهای روانپزشکی برای بیماران تحت درمان با تشنج الکتریکی (ECT)، و همچنین ارائه آرامبخش و بیهوشی برای بیماران تحت رادیولوژی مداخله ای و رادیوتراپی ارائه می دهند. پرستار بیهوشی عضوی حیاتی از یک پزشک یا تیم جراح است.

آن ها در بخش های مختلفی کار می کنند که عبارتند از:

پرستاران بیهوشی ثبت شده (CRNA) سالانه مراقبت ایمن را برای میلیون ها بیمار ارائه می دهند و تقریبا در هر جنبه ای از فرآیند مراقبت از بیمار-بیهوشی ضروری هستند. با این وجود، این مسیر شغلی اغلب برای کسانی که خارج از حرفه بیهوشی هستند نا آشنا است. این پرستاران حرفه ای پس از تکمیل آموزش و پرورش تخصصی، با حمایت و نظارت کامل پزشک می توانند آرامبخش، تسکین درد و بیهوشی عمومی را برای بیماران خود ارائه دهند. به خواندن ادامه دهید.

پرستاران بیهوشی، پرستاران دارای مجوز، ثبت نام شده و حرفه ای پیشرفته هستند که پس از کسب تجربه مراقبت های ویژه، مدرک کارشناسی ارشد یا دکترا را با تمرکز بر عمل بیهوشی تکمیل می کنند. CRNA ها از سطح بالایی از استقلال برخوردار هستند و مجوز CRNA به آن ها حقوق تمرین مستقلی را می دهد که بسیار شبیه به همکاران MD آن ها است.

حقوق ماهیانه کار در ترکیه برای متخصصان بیهوشی در نمودار زیر آمده است:

هزینه تحصیل رشته بیهوشی در ترکیه

قبل از اینکه به این کشور نقل مکان کنید، به یاد داشته باشید که برخی از جنبه های عملی در مورد شهریه دانشگاه و هزینه زندگی در ترکیه را نیز بررسی کنید. هزینه های تحصیل برای دانشجویان بین المللی در این کشور به شرح زیر است:

پارامتر هزینه در سال تحصیلی به دلار
کارشناسی به زبان انگلیسی بین 450$ تا 1500$
کارشناسی به زبان ترکی بین 240$ تا 750$
کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی بین 600$ تا 900$
کارشناسی ارشد به ترکی بین 300$ تا 600$

به خاطر داشته باشید که شهریه از دانشگاهی به دانشگاه دیگر متفاوت است و موسسات خصوصی می توانند هزینه های بالاتری داشته باشند. هزینه های اضافی عبارتند از:

  • بین 350$ تا 500$ (دلار) در ماه برای هزینه های زندگی
  • بین 100$ تا 150$ (دلار) اضافی در هر ترم برای کتاب ها و هزینه های اداری
  • بین 40$ تا 70$ (دلار) در سال برای بیمه درمانی

بورسیه تحصیلی در ترکیه

دانشجویان بین المللی می توانند طیف گسترده ای از بورسیه ها و کمک های مالی در این کشور درخواست دهند. این اشکال حمایت مالی توسط موسسات مختلفی ارائه می شود، مانند:

  • دولت
  • دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی
  • سازمان های بین المللی

 




Scroll to Top