اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دسته: آلمانی

رشته طراحی داخلی در آلمان

♦ آموزشگاه آموزش زبان آلمانی اصفهان ♦

تحصیل رشته طراحی داخلی در آلمان را می توان به عنوان یکی از گزینه های ایده آل برای علاقمندان به تحصیل در این کشور دانست. فرایند متفاوت تحصیل در آلمان در صورتی که توسط افراد رعایت شود، بسیارند افرادی که می توانند از این پروسه استفاده برده و کیفیت زندگی خود را در آینده پس از تحصیل افزایش دهند. در شرایط کنونی باید به این نکته توجه داشت که تحصیل در آلمان یکی از مهم ترین مقاصد ایرانیان برای تحصیل در خارج از کشور است و به همین دلیل می توان تقاضا برای ورود به این کشور را به راحتی دید. چنین مسئله ای می تواند یک امتیاز منفی باشد چراکه صفوف شکل گرفته برای دریافت ویزای تحصیلی در این کشور بسیار طولانی است و می توان آن را چالشی برای دریافت به موقع آن دانست.

در حال حاضر رشته طراحی داخلی یکی از رشته هایی است که دانشجویان زیادی در آلمان آن را انتخاب می کنند و دلایل متعددی در این مسیر وجود دارد که تنها یکی از آن ها کیفیت بالای ارائه این رشته در آلمان است. کیفیت بالای زندگی در آلمان سبب شده است تا افراد زیادی تمایل داشته باشند تا زندگی خود را در این کشور ادامه دهند و این فرایند از طریق تحصیل ساده تر می شود. در همین راستا، مشاورین ما در موسسه آموزش زبان آلمانی سخن سرایان، به بررسی روند تحصیل رشته طراحی داخلی در آلمان می پردازند.

 

  • شرایط تحصیل رشته طراحی داخلی در آلمان چیست؟
  • بهترین دانشگاه های آلمانی در ارائه رشته طراحی داخلی کدامند؟
  • چه هزینه هایی پیش روی دانشجویان خارجی در آلمان است؟
  • محدودیت های کار در آلمان برای دانشجویان خارجی چیست؟
در این مطلب میخوانید 
1. شرایط تحصیل رشته طراحی داخلی در آلمان
1.1. دانشگاه های برتر آلمان در رشته طراحی داخلی
2. هزینه تحصیل رشته طراحی داخلی در آلمان
3. شرایط کار طراحان داخلی در آلمان

شرایط تحصیل رشته طراحی داخلی در آلمان

در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که آلمان یکی از کشورهایی است که پروسه ای خاص برای تحصیل  در رشته های مختلف به ویژه در مقطع کارشناسی در نظر گرفته است و این مسئله ای است که نمی توان به سادگی از کنار آن عبور کرد. علاقمندان به تحصیل در آلمان باید در نظر داشته باشند که نظام آموزشی این کشور 13 ساله است و افرادی که قصد دارند در دانشگاه های این کشور تحصیل کنند، باید در این رابطه فعالیت های متفاوتی را نسبت به کشورهای دیگر انجام دهند.

برخی از مهم ترین مراحل دریافت پذیرش رشته طراحی داخلی در آلمان باید طی شوند عبارتند از:

در حال حاضر دانشگاه های آلمانی امکان تحصیل در رشته طراحی داخلی را برای دانشجویان به زبان آلمانی یا انگلیسی ممکن کرده اند و به همین دلیل است که می توان انتظار داشت افراد زیادی این کشور را انتخاب کنند. با این حال برای افرادی که قصد اقامت بلند مدت در آلمان را دارند، توصیه اکید بر تحصیل به زبان آلمانی در این کشور است.

 

دانشگاه های برتر آلمان در رشته طراحی داخلی

باید به این نکته اشاره کرد که آلمان یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای تحصیل در رشته طراحی داخلی است و به همین دلیل می توان آن را به بسیاری از افراد توصیه کرد. دانشگاه های این کشور کیفیت بالای آموزش را ارائه می کنند و می توان با آسودگی خاطر آن ها را برای خود انتخاب کرد. فرایند دریافت پذیرش از دانشگاه های آلمانی با توجه به جایگاه آن ها متفاوت است.

مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته طراحی داخلی در آلمان عبارتند از:

41- دانشگاه بون

75- دانشگاه لایبنیز هانوفر

89- دانشگاه فنی مونیخ

95- دانشگاه فنی برلین

200- دانشگاه RWTH آخن

207- دانشگاه کیل

آلمان گزینه مناسب برای تحصیل رشته فیلم برداری

 

هزینه تحصیل رشته طراحی داخلی در آلمان

انتخاب گزینه تحصیل در آلمان برای بسیاری از افراد به این دلیل انجام می شود که آن ها علاقه دارند تا تحصیل رایگان را تجربه کنند. باید به این نکته اشاره کرد که آلمان این فرصت را تا حدودی در اختیار دانشجویان خارجی قرار می دهد اما به این صورت نیست که فرد برای تحصیل خود هزینه ای پرداخت نکند. به طور تقریبی برای تحصیل رشته طراحی داخلی در آلمان، دانشجویان باید بودجه ای در حدود 1100€ (یورو) را به صورت سالیانه به دانشگاه پرداخت کنند و این مبلغ به نسبت بسیاری از کشورهای اروپایی ناچیز است.

علاوه بر هزینه تحصیل، دانشجویان باید به هزینه های زندگی خود در این کشور نیز توجه داشته باشند که به شدت وابسته به شهر محل اقامت آن ها است. در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که در حدود 1000€ (یورو) در ماه برای زندگی در اکثر شهرهای آلمان در سطح زندگی دانشجویی کفایت می کند.

 

شرایط کار طراحان داخلی در آلمان

آنچه که می تواند مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل را جذاب سازد، فرصت 6 ماهه ای است که به دانشجویان داده می شود تا در این کشور به جستجوی کار برسند. افرادی که مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد خود را به زبان آلمانی دریافت کرده باشند، مسیر بسیار ساده ای برای رسیدن به کار در آلمان خواهند داشت و این می تواند یکی از امتیازهای انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی باشد.

به طور کلی یک طراح داخلی در این کشور می تواند در حدود 3600€ (یورو) در سال درآمد داشته باشد و این مبلغی است که در سطح متوسط به حساب می آید و یک فرد می تواند زندگی با کیفیتی را برای خود به ارمغان آورد. در صورتی که شما تمایل به آموزش زبان بهترین کشورهای جهان دارید، با مشاورین ما در موسسه آموزش زبان خارجی سخن سرایان تماس بگیرید.




Scroll to Top