اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دسته: فرانسه

رشته عکاسی در فرانسه

♦ آموزشگاه آموزش زبان فرانسه اصفهان ♦

شرایط تحصیل رشته عکاسی در فرانسه به گونه ای نیست که بتوان آن را در سطح اروپا نیز به عنوان یکی از بهترین ها معرفی کرد. در حال حاضر باید به این نکته توجه داشت که فرانسه یکی از کشورهای اروپایی است که تحصیل نسبتا با کیفیت را در سطح اروپا ارائه می کند ولی در برخی از رشته های خاص، شرایط بهتری را ارائه می کند و به همین دلیل استک ه نمی توان به راحتی آن را به بسیاری از افراد توصیه کرد. دانشگاه های فرانسه در گروه علوم انسانی شرایط بسیار ایده آلی دارند و به همین دلیل می توان از آن ها به عنوان یک گزینه ایده آل و عالی یاد کرد ولی در رشته های هنری شرایط در این کشور متفاوت است.

رشته عکاسی را می توان به عنوان یکی از اساسی ترین رشته های گروه هنر نامید که دانشجویان زیادی را به خود جلب کرده است. دسترسی به دانشگاه های متعدد در این رشته سبب شده است تا بتوان آن را به رشته ای نسبتا سهل الوصول برای بسیاری تبدیل کند اما باید در نظر داشت که در حال حاضر نمی توان به راحتی گفت که تمامی دانشگاه های ارائه کننده این رشته، حداقل در کشورهای شناخته شده، کیفیت عالی را ارائه می کنند. در همین راستا، مشاورین ما در موسسه آموزش زبان های خارجی سخن سرایان، به ارائه توضیحات در رابطه با رشته عکاسی در فرانسه پرداخته اند.

 

  • چه مسیری برای تحصیل رشته عکاسی در فرانسه باید طی شود؟
  • بهترین دانشگاه های ارائه کننده رشته عکاسی در فرانسه کدام ها هستند؟
  • هزینه تحصیل رشته عکاسی در فرانسه چقدر است؟
  • چه فرایندی باید برای رسیدن به بازار کار عکاسی در فرانسه طی شود؟
 
در این مطلب میخوانید 
1. شرایط تحصیل رشته عکاسی در فرانسه
1.1. معرفی بهترین دانشگاه های فرانسه در رشته عکاسی
2. هزینه تحصیل عکاسان در فرانسه
3. شرایط کار یک عکاس در فرانسه

شرایط تحصیل رشته عکاسی در فرانسه

در مسیر تحصیل رشته عکاسی در فرانسه محدودیت های زیادی وجود ندارد و به همین دلیل می توان این کشور را به عنوان یکی از گزینه های مناسب برای تحصیل دانست. در حال حاضر دانشگاه های این کشور شرایط استاندارد بالایی را ارائه می کنند و همین مسئله سبب شده است تا احتمال تمایل به انتخاب آن برای شهروندان خارجی بسیار زیاد شود. یکی از امتیازهایی که تحصیل رشته عکاسی در فرانسه به همراه دارد آن است که دانشجویان می توانند به زبان فرانسه و انگلیسی در این کشور تحصیل کنند ولی به طور کلی به علاقمندان تحصیل در این کشور توصیه می شود که زبان فرانسه را برای شرایط بهتر خود بیاموزند.

در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که تحصیل در رشته عکاسی در این کشور تا مقطع کارشناسی ارشد امکان پذیر است و می توان به سادگی این کشور را برای تحصیل خود انتخاب کرد. دانشجویان با تحصیل در این کشور می توانند در بازارهای کار جهانی نامی برای خود دست و پا کنند.

رشته شهرسازی در فرانسه چه شرایطی دارد؟

 

معرفی بهترین دانشگاه های فرانسه در رشته عکاسی

در فرانسه دانشگاه های زیادی وجود دارد که رشته عکاسی را ارائه می کنند و به همین دلیل است که از متقاضیان خواسته می شود تا پیش از هر گونه اقدام برای مهاجرت به فرانسه، ابتدا بررسی کنند که کدام دانشگاه شرایط بهتری را برای آن ها ایجاد می کند. دانشگاه های فرانسه در رشته عکاسی رتبه مناسبی به دست نیاورده اند و این مسئله ای است که می تواند در روند انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی به شدت اثرگذار باشد.

برخی از بهترین دانشگاه های ارائه کننده رشته عکاسی در فرانسه عبارتند از:

24- مدرسه نرمال سوپریور در پاریس

377- دانشگاه تکنولوژی تلکوم

458- دانشگاه اورلینز

607- دانشگاه پائول والری در مونتپلیه

 

هزینه تحصیل عکاسان در فرانسه

یکی از امتیازهای انتخاب رشته عکاسی در فرانسه می تواند هزینه هایی باشد که دانشجویان در پروسه تحصیل خود در این کشور پرداخت می کنند. فرانسه را می توان به عنوان یکی از کشورهای نسبتا ارزان قیمت اروپایی برای تحصیل معرفی کرد و هزینه های مرتبط با زندگی در این کشور نیز به خوبی این مسئله را به اثبات می رسانند. در فرانسه امکان دریافت بورسیه تحصیلی وجود دارد اما نمی توان به طور قطع گفت که علاقمندان به این کشور می توانند به بورسیه برسند اما فرصت کار دانشجویی در این کشور یک شانس ویژه است. هزینه های احتمالی در فرانسه برای دانشجویان رشته عکاسی عبارتند از:

  • شهریه تحصیل در حدود 2900€ (یورو)
  • هزینه های ماهانه زندگی در پاریس در حدود 1300€ (یورو)
  • هزینه های ماهانه در سایر شهرهای فرانسه در حدود 800€ (یورو)

پاسپورت تلنت فرانسه

 

شرایط کار یک عکاس در فرانسه

در حال حاضر یک فرد که در کشور فرانسه تحصیل می کند، این شانس را خواهد داشت که پس از تحصیل در این کشور، وارد بازار کار جهانی شود و به همین دلیل است که تحصیل در این کشور مخاطبان بسیار زیادی دارد. درآمد عکاسان اما در فرانسه خیلی بالا نیست و این چالشی است که می توان آن را با تحصیل در محیط دانشگاهی تا حد زیادی برطرف کرد. مهم ترین ویژگی های درآمدی عکاسان در فرانسه عبارتند از:

 

 

در صورتی که در رابطه با آموزش زبان فرانسه دچار تردید هستید، حتما با مشاورین ما در موسسه آموزش زبان های خارجی سخن سرایان در تماس باشید تا شما را در این زمینه همراهی کنند.




Scroll to Top