اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دسته: هلندی

رشته بازرگانی بین الملل در هلند

♦ آموزشگاه آموزش زبان هلندی اصفهان ♦

شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در هلند به گونه ای است که می توان آن را در جمع بهترین کشورهای جهان در این رشته دانست. فرایند تحصیل در هلند به گونه ای است که بسیاری از افراد به ویژه آن هایی که قصد دارند به همراه خانواده خود مهاجرت کنند به این کشور تمایل نشان می دهند. در چنین شرایطی می توان گفت که هلند می تواند یکی از مهم ترین نیازهای خانواده های خارجی برای مهاجرت را برطرف سازد. در حال حاضر کیفیت زندگی در این کشور بسیار بالا است و همه افرادی که در این کشور تحصیل می کنند، تمایل دارند که در این کشور اقامت دریافت کنند.

اکنون باید به این نکته توجه داشت که رشته بازرگانی بین الملل یکی از مهم ترین رشته های مرتبط با علوم اقتصاد در دنیای امروز است و افراد زیادی می توانند در این رشته به ادامه تحصیل مشغول شوند. باید توجه داشت که ورود به بازار کار پس از تحصیل، مهم ترین ویژگی است که دانشجویان باید پیش از انتخاب رشته به آن توجه داشته باشند و در اکثر کشورهای جهان از جمله هلند، فرایند رسیدن به کار برای دانشجویان رشته بازرگانی بین الملل بسیار مناسب است. با توجه به آن چه که گفته شد، مشاورین ما در موسسه آموزش زبان های خارجی سخن سرایان در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در هلند خواهند پرداخت تا اطلاعات دقیق تری در این رابطه ارائه شود.

 

  • شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در هلند چیست؟
  • محدودیت های انتخاب رشته بازرگانی در هلند چیست؟
  • هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در این کشور چقدر است؟
  • بهترین دانشگاه های هلند در رشته بازرگانی بین الملل کدامند؟
  • آیا می توان پس از تحصیل، در هلند به کار مشغول شد؟
 
در این مطلب میخوانید
1. شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در هلند
2. هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در هلند
3. شرایط کار یک کارشناس امور بازرگانی در هلند

 

شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در هلند

افرادی که قصد دارند دوره تحصیلی خود در رشته بازرگانی بین الملل را آغاز کنند، باید به موارد زیادی توجه داشته باشند که یکی از مهم ترین آن ها جایگاه علمی دانشگاه های ارائه کننده این رشته است. هلند یکی از کشورهایی است که رشته بازرگانی بین الملل را با کیفیت عالی ارائه می کنند و به همین دلیل می توان آن را به بسیاری از افراد توصیه کرد. برخی از مهم ترین دانشگاه هایی که در هلند رشته بازرگانی بین الملل را ارائه می کنند عبارتند از:

 

 

در شرایط کنونی یکی از مهم ترین امتیازهایی که تحصیل در رشته بازرگانی در هلند می تواند به همراه داشته باشد آن است که دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی در این کشور می توانند به زبان انگلیسی به ادامه تحصیل مشغول شوند و نیازی به یادگیری زبان داچ نداشته باشند.

فرایند تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در مقطع کارشناسی در هلند 3 ساله است و دانشجویان در مقطع تحصیلات تکمیلی می توانند در دوره کارشناسی ارشد در یک بازه زمانی 2 ساله مدرک تحصیلی خود را دریافت کنند. در مقطع دکترا نیز این رشته در یک بازه زمانی 3 ساله ارائه می شود ولی ممکن است افرادی نیاز به دوره بیشتری برای تحصیل در این رشته مقطع داشته باشند. باید در نظر داشت که در مقطع کارشناسی، اکثر دانشگاه های هلند آزمون ورودی را برای دانشجویان خارجی در نظر گرفته اند تا توانایی آن ها در دروس مختلف سنجیده شود.

 

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در هلند

مهاجرت به هلند از طریق تحصیل به خودی خود دارای مزایا و معایبی است که متقاضیان قبل از ورود به این پروسه باید آن ها را مورد بررسی قرار دهند. یکی از معایبی که در این میان وجود دارد، هزینه هایی است که دانشجویان در طول دوره تحصیل خود در این کشور پرداخت می کنند. شهریه دانشگاه در رشته بازرگانی بین الملل در مقاطع مختلف بین 8200€ تا 16000€ (یورو) در سال است و دانشجویان در برخی از مواقع ممکن است توانایی دریافت بورسیه را داشته باشند اما بهتر است که به امید دریافت بورسیه در این مسیر گام برندارند.

هزینه زندگی در هلند نیز به نسبت برخی از کشورهای اروپایی بیشتر است و این مسیری است که ممکن است برای دانشجویان ایجاد مشکل کند. به طور متوسط، هزینه زندگی در هلند برای دانشجویان در حدود 1100€ تا 1500€ (یورو) است که البته با استفاده از فرصت کار 16 ساعته در هفته، می توان آن را تامین کرد.


 

 

شرایط کار یک کارشناس امور بازرگانی در هلند

افرادی که در هلند تحصیل کرده باشند، از این شانس برخوردار خواهند بود که در همین کشور به کار مشغول شده و در نتیجه اقامت آن را نیز به دست آورند. در حال حاضر یک کارشناس امور بازرگانی در هلند می تواند در حدود 4500€ (یورو) در ماه درآمد کسب کند و در نتیجه زندگی سطح متوسط در این کشور داشته باشد. در حال حاضر هلند این امکان را به فرد می دهد که از این طریق به راحتی به اقامت دائم دست پیدا کند. حال در صورتی که تمایل دارید به بهترین مسیرهای آموزش زبان هلندی و سایر زبان های کشورهای جهان دسترسی داشته باشید، با  ما در موسسه آموزش زبان های خارجی سخن سرایان در تماس باشید.




Scroll to Top