اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

رشته طراحی داخلی در اسپانیا

♦ آموزشگاه آموزش زبان اسپانیایی اصفهان ♦

تحصیل رشته طراحی داخلی در اسپانیا با کیفیت سطح متوسط در دانشگاه های این کشور ممکن شده است و نمی توان آن را به همه توصیه کرد. در حالی که اسپانیا یکی از کشورهای خوب اروپایی برای تحصیل در خارج از کشور به حساب می آید، باید به این نکته اشاره داشت که در رشته های مختلف تحصیلی شرایط می تواند متفاوت باشد و این وظیفه دانشجویان است که اطلاعات جامعی در این خصوص به دست آورند. باید توجه داشت که اسپانیا دانشگاه های متعددی را در خود جای داده است و دانشجویان و متقاضیان با رزومه های مختلف تحصیلی این شانس را خواهند داشت که در این کشور پذیرش دریافت کنند.

در حال حاضر رشته طراحی داخلی یکی از رشته هایی است که اکثرا در دانشکده های هنر ارائه می شود اما در برخی از دانشگاه های جهان، دانشکده های فنی هستند که این رشته را ارائه می کنند. تفاوت های عمده ای بین گرایش های مختلف در این رشته وجود دارد و این وظیفه ای است که بر عهده خود دانشجویان است تا بتوانند گرایشی را برای خود انتخاب کنند که بهترین شرایط را داشته و امتیازهای بیشتری در بازار کار ایجاد کند. در راستای همین مسئله است که مشاورین ما در موسسه آموزش زبان خارجی سخن سرایان، به بررسی روند تحصیل رشته طراحی داخلی در اسپانیا پرداخته اند.

 

  • بهترین دانشگاه های ارائه کننده رشته طراحی داخلی در اسپانیا کدامند؟
  • برای تحصیل رشته طراحی داخلی در این کشور چه مراحلی را باید طی کرد؟
  • هزینه تحصیل رشته طراحی داخلی در اسپانیا چقدر است؟
  • آیا بازار کار طراحی داخلی در اسپانیا مناسب است؟

 

در این مطلب میخوانید 
1. شرایط تحصیل رشته طراحی داخلی در اسپانیا
1.1. معرفی دانشگاه های برتر رشته طراحی داخلی در اسپانیا
2. هزینه تحصیل رشته طراحی داخلی در اسپانیا
3. شرایط کار یک دیزاینر در اسپانیا

شرایط تحصیل رشته طراحی داخلی در اسپانیا

باید به این نکته اشاره داشت که فرایند دریافت پذیرش و ورود به اسپانیا برای تحصیل در رشته طراحی داخلی چندان دشوار نیست و در اکثر کشورهای جهان می توان آن را به دست آورد. محدودیت های جزئی در این مسیر در نظر گرفته شده است و به همین دلیل است که رزومه های مختلف تحصیلی می توانند در نهایت پذیرش تحصیلی خود را دریافت کنند. آن چه که در این مسیر باید طی شود عبارتند از:

  • دریافت مدرک زبان اسپانیایی یا انگلیسی در سطح B2
  • انتخاب دانشگاه (های) محل تحصیل رشته طراحی داخلی
  • مطالعه مدارک مورد نیاز برای دریافت پذیرش
  • گردآوری تمامی مدارک مورد نیاز
  • ثبت درخواست پذیرش در تاریخ مناسب

در حال حاضر می توان گفت که طول دوره تحصیل رشته طراحی داخلی در این کشور در مقطع کارشناسی یک سال بیشتر از اکثر رشته های تحصیلی است و دانشجویان در یک دوره 4 ساله به مدرک تحصیلی خود در این رشته دست پیدا می کنند.

 

معرفی دانشگاه های برتر رشته طراحی داخلی در اسپانیا

اسپانیا یکی از کشورهای اروپایی است که در اکثر شهرهای شناخته شده آن، دانشگاه های متعددی وجود دارد و این مسئله باعث می شود تا دانشجویان خارجی دسترسی مناسبی به دانشگاه های این کشور پیدا کنند. نکته ای که در این بین از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، توجه به جایگاهی است که این دانشگاه ها نه تنها در امتیاز کل، بلکه در رشته طراحی داخلی به دست آورده اند.

برخی از مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته طراحی داخلی در اسپانیا عبارتند از:

رشته طراحی داخلی در ایتالیا

هزینه تحصیل رشته طراحی داخلی در اسپانیا

باید به این نکته توجه داشت که مهاجرت به اسپانیا از طریق تحصیل هزینه های زیادی را به همراه ندارد و دانشجویان می توانند با فشارهای کم اقتصادی دوره آموزشی خود در این کشور را به پایان برسانند. در حال حاضر دانشگاه های زیادی در اسپانیا وجود دارد و این دانشگاه ها هزینه های متفاوتی را از دانشجویان طلب می کنند، اما به طور کلی هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی در این کشور زیاد و در دانشگاه های دولتی مقرون به صرفه است.

جدول زیر اطلاعات دقیق تری در رابطه با هزینه های تحصیل در رشته طراحی داخلی در اسپانیا ارائه می کنند:

نوع هزینه مبلغ به یورو
شهریه دانشگاه های دولتی 3500€
شهریه دانشگاه های خصوصی 14500€
هزینه های زندگی در شهرهای کوچک 350€
هزینه زندگی در شهرهای متوسط 550€
هزینه زندگی در مادرید و بارسلونا 1000€

ویزای تحصیلی اسپانیا

 

شرایط کار یک دیزاینر در اسپانیا

افرادی که دوره تحصیل طراحی داخلی در اسپانیا را با موفقیت به پایان می رسانند، این شانس را خواهند داشت که در همین کشور به جستجوی کار پرداخته و در نهایت با امضای یک قرارداد کاری، اقامت این کشور را نیز به دست آورند. متوسط درآمد یک طراح داخلی در این کشور به طور تقریبی 2880€ (یورو) در ماه است و اگرچه این سطح درآمدی بالایی در اروپا به حساب نمی آید اما برای زندگی در اسپانیا کفایت می کند. در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که اسپانیا می تواند مقصد مناسبی برای تحصیل بسیاری از افراد باشد و به همین دلیل است که به برخی از افراد توصیه می شود تا مسیر مهاجرت به این کشور را نیز بررسی کنند. در صورت تمایل به کسب اطلاعات دقیق درزمینه آموزش زبان اسپانیایی، با مشاورین ما در

موسسه آموزش زبان های خارجی سخن سرایان تماس بگیرید.




Scroll to Top