اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دسته: هلندی

رشته کامپیوتر در هلند

♦ آموزشگاه آموزش زبان هلندی اصفهان ♦

رشته کامپیوتر در هلند از رشته های جالب و مورد نیاز این کشور محسوب می شود و همواره هر سال به افزایش جذب دانشجویان در این رشته منجر می شود. آیا به ایجاد سیستم هایی مانند ماشین چمن زنی روباتیک، یک دستیار هوشمند برای افراد دارای معلولیت و یا کنترل کننده هوشمند مدیریت آب که از سیل در یک شهر بزرگ جلوگیری می کند یا عینک های واقعیت مجازی برای بازرسان صحنه جنایت علاقه مند هستید؟ به عنوان دانشجوی برنامه علوم رایانه ای کاربردی، با جدیدترین نرم افزار و فناوری های سخت افزاری تعبیه شده که چنین سیستم هایی را ممکن می سازد، کار خواهید کرد. این رشته شما را با دنیایی ورای تصور خود رو به رو می کند. تحصیل در هلند نیز می تواند فرصت بسیار خوبی برای کار و زندگی باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به هلند به سوالات شما پاسخ می دهد.

 

جایگاه رشته کامپیوتر در هلند

همانطور که می دانید با گذر زمان اشخاص بیش از پیش به تکنولوژی و مدرنیته نیازمند و علاقمند می شوند. در جامعه مدرن، فرآیندهای پشتیبانی نرم افزار و تصمیم گیری در بسیاری از بخش ها مانند تدارکات و حمل و نقل، مراقبت های بهداشتی، انرژی، امور مالی، آموزش و غیره. سیستم های نرم افزاری به ما این امکان را می دهند که کارهایی را انجام دهیم که در غیر این صورت دشوار، زمان بر یا حتی غیرممکن است. در برنامه کارشناسی ارشدعلوم کامپیوتر، شما مفاهیم پیشرفته ای مانند مدل ها، الگوریتم ها، طراحی و تحلیل نرم افزار و تکنیک های داده محور را همراه با مهارت های تحلیلی لازم برای ایجاد سیستم ها و برنامه های اطلاعات محور برای جامعه متنوع خواهید آموخت.

در برنامه کامپیوتر در این کشور، می توانید یکی از 4 تخصص زیر را انتخاب کنید:

  • فناوری برنامه نویسی
  • طراحی و تحلیل الگوریتم
  • تحقیق در عملیات
  • تجزیه و تحلیل داده های الگوریتمی

 

تحصیل رشته کامپیوتر در هلند

در مسیر مهاجرت برای تحصیل انتخاب کشور صحیح امری مهم است که آینده شما را دچار تغییرات بزرگی می کند. طول تحصیل در این کشور ارتباطات برای شما چالشی نخواهد بود زیرا اکثر مردم محلی انگلیسی می دانند. در مقایسه با سایر کشورها، تحصیل در هلند نسبتاً مقرون به صرفه است. هلندی ها از دانشجویان بین المللی بسیار استقبال می کنند. دانشگاه ها همچنین تعاملات و روابط سالم بین دانشجویان و استادان را تشویق می کنند و در نتیجه یک محیط یادگیری مساعد ایجاد می کنند. کشور هلند همچنین از نظر استراتژیکی در اروپا واقع شده است و اغلب به عنوان دروازه ورود به اروپا برچسب گذاری شده است و دسترسی به آن را تقریباً به راحتی آسان می کند.

در حین تحصیل در رشته کامپیوتر در هلند شما خواهید آموخت که با طیف وسیعی از ابزارها و تکنیک ها کار کنید، از برنامه نویسی سیستم در C و C ++ گرفته، تا کار از طریق وسایل الکترونیکی، سیستم های جاسازی شده و شبکه، تا ایجاد برنامه های تعاملی و چند پلتفرمی در C#. با توجه به علایق خود، می توانید دانش خود را در پردازش سیگنال دیجیتال و کنترل فرایند یا در بینایی رایانه و یادگیری ماشین گسترش دهید. در نهایت، پس از فارغ التحصیلی، آماده خواهید بود تا با چالش های متعددی که صنعت مدرن مدرن با آن روبرو است، مقابله کنید. پس از اتمام برنامه، مدرک علوم کامپیوتر کاربردی به شما تعلق می گیرد و سپس می توانید از عنوان مدرک کارشناسی استفاده کنید. شما می توانید در بسیاری از شرکت ها به عنوان طراح نرم افزار و سخت افزار، برنامه نویس یا توسعه دهنده کار کنید.

 

 

مزایا تحصیل رشته کامپیوتر در هلند

برنامه کامپیوتر در دانشگاه های هلند بیشتر پژوهش محور است. شما نظریه ها و تکنیک های طراحی نرم افزار، الگوریتم های بهینه سازی و علم داده را کشف کرده و همچنین در تحقیقات انجام شده برای پیشرفت این زمینه شرکت خواهید کرد. برای یک راه حل موفقیت آمیز فناوری اطلاعات برای یک مشکل واقعی یا علمی، ابتدا باید دامنه مربوطه و ویژگی های آن را با استفاده از زبان، مدل سازی یا داده توصیف و تجزیه و تحلیل کنید. سپس باید الگوریتم های مناسب، رویکردهای داده محور و فناوری های نرم افزاری را توسعه دهید تا نتایج مورد نظر خود را بدست آورید. در نهایت، برای پیاده سازی این اجزا و تبدیل آنها به یک برنامه واقعی، به روشی آسان و کارآمد نیاز خواهید داشت. همچنین یاد خواهید گرفت که مفاهیم، روش های طراحی و تکنیک های اساسی همه این مراحل را تجزیه و تحلیل کرده و توسعه دهید.

در جدول زیر شاهد مشخصاتی در زمینه تحصیل رشته کامپیوتر در کشور هلند هستید:

رشته مقطع تحصیلی طول تحصیل تعداد دانشگاه زبان تحصیل نوع مطالعه
مهندسی کامپیوتر کارشناسی 4 5 انگلیسی تمام وقت
پاره وقت
ارشد 2
دکترا 2

برنامه های کاربردی در رشته کامپیوتر در این کشور هرساله از سوی دانشجویان در مسابقات و همایش ها مورد بررسی و معرفی می شوند. در حین تحصیل در هلند به زبان انگلیسی نمونه هایی از برنامه هایی که می توانید کشف کنید عبارتند از:

  • بهینه سازی عملکرد شبکه برق
  • پردازش داده های گردش جریان مراقبت از بیمار در بیمارستان برای بهبود کارایی و کیفیت مراقبت از بیمار
  • فن آوری های پیشرفته برای توسعه نرم افزارهای صحیح و کارآمد

 

دانشگاه های رشته کامپیوتر در هلند

به عنوان یکی از قدیمی ترین دانشگاه های فناوری در هلند، می توان به معرفی دانشگاه دلفت هلند پرداخت. به طور مداوم به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های علوم کامپیوتر در هلند فهرست شده است. مأموریت این دانشگاه تأثیر برای جامعه بهتر است. آنها در حال حاضر 16 برنامه کارشناسی و بیش از 30 برنامه کارشناسی ارشد ارائه می دهند. دانشجویان برنامه کامپیوتر خود نظریه های توسعه نرم افزار و پردازش داده ها را برای سیستم های هوشمند خواهند آموخت. این برنامه ترکیبی از خودآموزی، برنامه های کاربردی و سخنرانی ها است. برنامه علوم رایانه در دانشگاه لیدن نیز ترکیبی از رویکردهای تجربی، کاربردی و نظری است. برنامه کارشناسی ارشد 2 ساله 7 تخصص شامل هوش مصنوعی، مبانی محاسبات، بیوانفورماتیک و محاسبات پیشرفته و سیستم ها را ارائه می دهد.

در نمودار زیر شاهد میزان ادامه تحصیل در مقطع ارشد از سوی دانشجویان در رشته کامپیوتر در دانشگاه صنعتی دلفت هستید:

 

دانشگاه آمستردام (UvA) دارای گسترده ترین انتخاب برنامه های دانشگاهی است. در حال حاضر، محل زندگی 30000 دانش آموز و 6000 کارمند است. این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه های اروپا است و بزرگترین موسسه در هلند محسوب می شود. این دانشگاه به طور خاص به بخش تحقیقات خود، اعم از نظری و تجربی، افتخار می کند. برنامه علوم رایانه یک برنامه درجه مشترک از دانشگاه آمستردام و Vrije Universiteit Amsterdam است. این دوره بیشتر در VU آمستردام تدریس می شود و از آنجا که یک مشارکت مشترک است، دانش آموزان تخصص و دانش هر 2 موسسه را به دست می آورند. دانشگاه آمستردام با داشتن برنامه و هیات علمی عالی، یکی از برترین دانشگاه های هلند در زمینه علوم رایانه محسوب می شود. موسسه آموزش زبان های خارجی سخن سرایان در زمینه شرایط آموزش زبان هلنذی به شما مشاوره می دهد.




Scroll to Top