اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دانشگاه بریتیش کلمبیا

♦ آموزشگاه آموزش زبان انگلیسی اصفهان

 

 

دانشگاه بریتیش کلمبیا

 

 

دانشگاه بریتیش کلمبیا(UBC) یکی از بزرگترین و معتبرترین دانشگاه‌های کانادا است. این دانشگاه در شهر ونکوور، بریتیش کلمبیا واقع شده و برخوردار از امکانات عالی آموزشی و پژوهشی می‌باشد. دانشگاه بریتیش کلمبیا به عنوان یکی از دانشگاه‌های برتر جهان شناخته می‌شود و دارای اعتبار و شهرت بین‌المللی است.

 

دانشگاه بریتیش کلمبیا دارای دانشکده حقوق معتبری است که برنامه‌های تحصیلی متنوعی در حوزه حقوق ارائه می‌دهد. این برنامه‌ها شامل کارشناسی، کارشناسی ارشد، و دکترا در رشته حقوق می‌باشند.

دانشگاه بریتیش کلمبیا با توجه به موقعیت جغرافیایی خود در شهر ونکوور، به دانشجویان فرصت دسترسی به منابع طبیعی بکر و فرهنگ متنوع محیطی را ارائه می‌دهد. همچنین، این دانشگاه با توجه به تمرکز بر روی پژوهش‌های نوآورانه و مسئولیت‌پذیری اجتماعی، به عنوان یکی از مراکز مهم پژوهشی و آموزشی در حوزه حقوق در کانادا و جهان شناخته می‌شود.

 

 

 

 

 

 

نمره آیلتس و تافل دانشگاه های کانادا

رشته های تحصیلی در دانشگاه بریتیش کلمبیا

 

دانشگاه بریتیش کلمبیا(UBC) برنامه‌های تحصیلی متنوعی در سطوح مختلف ارائه می‌دهد. این برنامه‌ها شامل رشته‌های مختلف دانشکده‌ها و مدارس دانشگاهی مختلف است. برخی از رشته‌های تحصیلی اصلی در دانشگاه بریتیش کلمبیا عبارتند از:

1.     کارشناسی ارشد (ماجستیر) و دکترا(Ph.D.) در رشته‌های مختلف، از جمله علوم پایه، مهندسی، علوم اجتماعی، هنر، علوم پزشکی، حقوق، مدیریت، و حوزه‌های دیگر.

2.     مدیریت اجرایی: دانشکده مدیریتSauder School of Business دانشگاه بریتیش کلمبیا برنامه‌های مدیریت اجرایی در سطوح کارشناسی ارشد (MBA) و دکترا ارائه می‌دهد.

3.     پزشکی: دانشکده پزشکیUBC Faculty of Medicine برنامه‌های تحصیلی در حوزه پزشکی ارائه می‌دهد، از جمله برنامه‌های دکتری پزشکی و رزیدنسی.

4.     علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات: دانشکده مهندسی و علوم کامپیوترUBC Faculty of Applied Science برنامه‌های تحصیلی در حوزه علوم کامپیوتر و مهندسی نرم‌افزار ارائه می‌دهد.

5.     علوم زمین و محیط زیست: دانشکده علوم زمین و محیط زیستUBC Faculty of Science برنامه‌های تحصیلی در زمینه‌های مختلفی از جمله علوم زمین، زیست‌شناسی، و محیط‌زیست ارائه می‌دهد.

این تنها چند نمونه از رشته‌های تحصیلی در دانشگاه بریتیش کلمبیا هستند، و دانشگاه برنامه‌های تحصیلی دیگری نیز در حوزه‌های مختلف ارائه می‌دهد.

 

 

 

بورس دانشگاه بریتیش کلمبیا

دانشگاه بریتیش کلمبیا(UBC) برای دانشجویان بین‌المللی تعدادی از بورس‌ها و کمک‌های مالی را ارائه می‌دهد تا آنها را در تحصیلاتشان در این دانشگاه حمایت کند. این بورس‌ها و کمک‌های مالی ممکن است بر اساس مواردی مانند توانایی‌های تحصیلی، فرهنگ و زبان، نیازهای مالی و دیگر فاکتورهای مشخصی اعطا شوند.

برخی از بورس‌ها و کمک‌های مالی معروف در دانشگاه بریتیش کلمبیا عبارتند از:

1.     بورس‌های تحصیلی بین‌المللیUBC:این بورس‌ها عمدتاً برای دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌شوند و می‌توانند شامل بورس‌های تحصیلی تحصیلی مرتبط با کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا باشند.

2.     بورس‌های دولتی و نیمه دولتی:دولت و نهادهای دیگر در کانادا نیز بورس‌ها و کمک‌های مالی متعددی را برای دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌دهند. برای مثال، بورس‌های دولتی مانند بورس‌های Kanada، بورس‌های مرتبط با برنامه‌های کانادایی موازی و ...

3.     کمک‌های مالی دانشگاهی:برای دانشجویان بین‌المللی نیز می‌توانند کمک‌های مالی از طریق دانشگاه ارائه شوند، از جمله کمک‌های تحصیلی براساس استعداد یا نیاز، و کمک‌های کارآموزی.

می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت رسمی دانشگاه بریتیش کلمبیا و بخش مالی یا بورس‌ها، اطلاعات بیشتری در مورد بورس‌ها و کمک‌های مالی موجود برای دانشجویان بین‌المللی دریافت کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

آموزشگاه زبان انگلیسی اصفهان جهت ثبت نام کلیک کنید

 

 




Scroll to Top