اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

نکات مهم

آموزش زبان ایتالیایی

یادگیری زبان ایتالیایی

با توجه به اینکه زبان ایتالیایی زبان رسمی کشور ایتالیا می باشد، بهتر است دانشجویان ولو اینکه پذیرش دانشگاه شان به زبان انگلیسی باشد، با توجه به اینکه بخش قابل توجه مردم این کشور به زبان انگلیسی مسلط نیستند حتما فراگیری زبان ایتالیایی را در اولویت قرار دهند .


به علاوه پیشنهاد می شود دانشجویان یادگیری زبان ایتالیایی و شرکت در کلاس های ایتالیایی را تا حد امکان در ایران پی گیری نمایند . لازم به ذکر است که میانگین هزینه کلاس زبان ایتالیایی در ایتالیا به ازای هر ترم حدود 300 تا 500 یورو می باشد.
منابع موجود یادگیری زبان ایتالیایی در ایران، La lingua italiana , Espresso و همچنین Qui italia می باشند. منابع آموزشی زبان ایتالیایی به انگلیسی نیز نظیر Pimsleur Italian برای آن دسته از متقاضیان وجود دارد که به زبان انگلیسی مسلط هستند.


مجوز اقامت دانشجویی در ایتالیا
توصیه می شود که دانشجویان همیشه مدارک اقامتی خود نظیر کارت اقامت و پاسپورت را به همراه داشته باشند، چرا که ممکن است در اماکن مختلف توسط پلیس ایتالیا خواسته شود.ضمنا دانشجو پس از اخذ ویزای دانشجویی ظرف مدت 8 روز از زمان سفر به ایتالیا می بایست برای طی مراحل اخذ مجوز اقامت در این کشور خود را به پلیس مهاجرتی منطقه ای معرفی نماید.


وجه نقد
یکی از سوالاتی که همواره دانشجویان سوال می کنند، بحث حداقل میزان وجهی است که دانشجویان می باست علاوه بر شهریه دانشگاه و خوابگاه به همراه خود بیاورند. پیشنهاد می شود که برای هزینه های ضروری اولیه در ایتالیا حداقل 2000 الی 3000 یورو به همراه داشته باشید.




Scroll to Top