اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

بهترین دانشگاه های داروسازی در استانبول ترکیه

آیا شما در فکر تحصیل در رشته ی داروسازی در ترکیه هستید؟ در ادامه میتوانید مشهورترین دانشگاه ها و برنامه های تحصیل در رشته ی داروسازی در ترکیه را بیابید. این لیست بر اساس نظر بازدیدکننده های وبسایت های Studyportals که بیش از 150 هزار برنامه ی کارشناسی و کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی در سراسر دنیا را لیست کرده، تهیه شده است.

بهترین دانشگاه های داروسازی در ترکیه

آموزش زبان ترکی اصفهان

  • دانشگاه حاجت تپه Hacettepe

ماموریت ما به عنوان یک دانشگاه تحقیق محور متعهد به رشد و تعالی آموزش و پرورش مطابق با ارزش های جهانی، این است که دانش آموزان را به عنوان افرادی حرفه ای در همه ی زمینه های علمی، فنی و هنری آموزش و پرورش دهیم.

  • دانشگاه یدی تپه Yeditepe

دانشگاه ما که بر طبق مطالعه ی Green Metric – یک پلتفرم بین المللی درباره ی پایداری و آگاهی از محیط زیست و تعیین کننده ی سبزترین دانشگاه های جهان – و در سال های 2017 و 2018، در بین دانشگاه های بنیادین و بین المللی ترکیه به عنوان دانشگاه شماره یک شناخته شد؛ همچنین دانشگاه ما تنها دانشگاه در ترکیه است که انرژی خود را توسط صفحه های خورشیدی در پشت بام های دانشگاه تولید میکند.

  • دانشگاه بزمی عالم Bezmialem Vakif

هدف دانشگاه Bezmialem Vakif که تبدیل شدن به یکی از برترین دانشگاه ها در زمینه ی علوم پزشکی و آموزش و پرورش است، با آموزش و تحقیقات خود در مجامع محلی و بین المللی مورد توجه قرار گرفته و کادر این دانشگاه به این قضیه مفتخر هستند.

  • دانشگاه آلتین باش Istanbul Altinbas

ما در دانشگاه Istanbul Altinbas، با ایجاد تغییراتی در آموزش و پرورش و با کمک کارکنان عالی و امکانات پیشرفته، نمونه ای از یک مرکز آموزش عالی برتر هستیم.

مشهورترین برنامه های داروسازی برای دانشجویان بین المللی در استانبول

برنامه های زیر مشهورترین برنامه های داروسازی برای دانشجویانی است که قصد تحصیل در ترکیه در این رشته و گرفتن مدرک از استانبول را دارند.

قانون مدیریت داروخانه

دانشگاه Hacettepe

دپارتمان مدیریت داروخانه در سال 1991 با عنوان “مدیریت و قانونگذاری” داروخانه تاسیس شد و در سال 1993 نام آن به “مدیریت داروخانه” تغییر پیدا کرد.

تکنولوژی داروخانه

دانشگاه Hacettepe

هدف اصلی برنامه ی کارشناسی ارشد علوم دارویی این است که داروسازانی را که متخصص دارو – مخصوصا فارغ التحصیلان فناوری دارویی و سایر رشته ها در مقطع کارشناسی ارشد – هستند، آموزش دهیم، تا این فارغ التحصیلان در صنعت، انجمن های عمومی و دانشگاه ها مشغول به کار شوند.

تخصص گیاهان دارویی

دانشگاه Hacettepe

این برنامه شامل دوره های اجباری و اختیاری ارائه شده در برنامه تحصیلات تکمیلی گروه و یک دوره سمینار و پایان نامه در زمینه های مرتبط، با حداقل 24 اعتبار محلی است. بر اساس سیستم ارائه ی اعتبار اروپا (ECTS) حداقل 60 اعتبار ECTS باید در دوره های اجباری و اختیاری و 60 اعتبار ECTS در پایان نامه کسب شود. کل اعتبارات ECTS این برنامه، 120 ECTS و 1 ECTS برابر با 30 ساعت کاری است.

علوم پایه دارویی

دانشگاه Hacettepe

انستیتوی علوم بهداشتی گروه کارشناسی ارشد علوم دارویی پایه ی دانشگاه Hacettepe در سال 2002 تاسیس شد.

شیمی دارویی

دانشگاه Hacettepe

شیمی دارویی یک انتظام علمی چند وجهی است که از طریق تحقیقات منجر به مفاهیم جدید برای طراحی و توسعه ی عوامل درمانی، تشخیصی و محیطی ایمن و موثر، شامل جنبه هایی از علوم بیولوژیکی و دارویی، به بهبود سلامت انسان کمک میکند. همانطور که بیان کردیم، این علم به طراحی، آماده سازی و شناسایی ترکیبات فعال بیولوژیکی، مطالعه ی متابولیسم آنها، تفسیر نحوه ی عملکرد آنها در سطح مولکولی و ساخت ارتباطات فعالیت ساختار مرتبط است.

اقتصاد بهداشت و اقتصاد دارویی (غیر پایان نامه ای / S.E)

دانشگاه Hacettepe

برنامه ی “کارشناسی ارشد بدون پایان نامه ی اقتصاد بهداشت و اقتصاد دارویی” برنامه ای است که برای بررسی کلیه ی تکنولوژی ها و خدمات بهداشتی و پاسخگویی به افزایش هزینه ها ایجاد شده است. برنامه ها توسط اعضای هیئت علمی متخصص در زمینه ی بهداشت عمومی، اقتصاد، آمار، تکنیک های تصمیم گیری کمی و تحقیقات نتایج بالینی ارائه میشوند.

سم شناسی دارویی

دانشگاه Hacettepe

دپارتمان سم شناسی دارویی در تاریخ 25 فوریه 1972 و با نام “سم شناسی تحلیلی” تاسیس شد و سپس نام آن به “سم شناسی تحلیلی و برماتولوژی” و بعد از آن به “سم شناسی” دارویی تغییر پیدا کرد. از سال 1972 این دپارتمان دوره ای کارشناسی ارشد و دکتری در این زمینه ارائه میدهد. سخنرانی ها به زبان ترکی انجام میشوند.

دوره های آرایشی

دانشگاه Hacettepe

دپارتمان آرایشی و بهداشتی دانشکده ی داروسازی دانشگاه Hacettepe، در سال 1993 و تحت نظارت بخش فناوری دارویی و مطابق با قانون آموزش عالی شماره 2547 تاسیس شد. از همان سال تاسیس، تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این دپارتمان آغاز شد.

تحصیل داروسازی به زبان انگلیسی در ترکیه

آموزش زبان ترکی اصفهان

برای ثبت نام در یکی از دانشگاه های نام برده، باید مهارت خود در زبان انگلیسی را ثابت کنید. چندین تست پذیرفته شده مانند PTE (تست انگلیسی Pearson)، TOEFL (تست انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی)، CAE (انگلیسی پیشرفته ی کمبریج) و IELTS (سیستم آزمون بین المللی انگلیسی) هستند که سطح انگلیسی شما را ارزیابی میکنند و از طرف British Council و IDP توصیه شده اند. IELTS مشهورترین تست میان آنهاست و British Council برای برگزاری این آزمون بیش از 500 حوزه در سراسر دنیا در نظر گرفته است و مدرک این آزمون برای بیش از 9000 سازمان در سراسر جهان پذیرفته شده است.

نکاتی در مورد داروسازی

آموزش زبان ترکی اصفهان

بخش های مختلف داروسازی زیر بخش هایی مانند تهیه و تولید داروهای پزشکی، ایمنی بیمار و دوز مصرفی و استفاده از دارو را در بر میگیرد. دانشکده های برتر داروسازی، ضمن آموزش شیمی، زیست شناسی و پزشکی به دانشجویان، داروسازان آینده را برای نوآوری در زمینه ی سلامت انسان آماده میکنند. داروساز میتواند در کلینیک، دامپزشکی، ارتش، شرکت های داروسازی، سم شناسی و موارد دیگر فعالیت کند.




Scroll to Top