اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

شرایط زندگی در کره جنوبی برای ایرانیان

♦ آموزشگاه زبان کره ای اصفهان ♦

کره جنوبی یکی از کشورهای پیشرفته آسیایی است که در شرق آسیا واقع شده است. کره جنوبی یک کشور چهار فصل است و جغرافیای بسیار متنوعی دارد. این کشور مقصد بسیاری از مهاجران به ویژه از کشورهای چین و ویتنام می باشد که در همسایگی این کشور واقع شده اند. مردم کره جنوبی سخت کار می کنند، حقوق خوبی دریافت می کنند و در عین حال از نرخ ارز ثابت و سطح بالای زندگی برخوردار می باشند. هزینه زندگی در کره جنوبی 2022 بسیار معقول است، اگر چه زندگی در پایتخت کره جنوبی، شهر سئول بسیار گران است. هزینه مسکن معمولاً بزرگترین هزینه در سبد مخارج ماهیانه ساکنان کره جنوبی می باشد. تعداد اتباع خارجی در کره جنوبی به سرعت در حال افزایش است. بیش از 1 میلیون خارجی در این کشور زندگی می کنند، که 270,000 نفر از این تعداد فقط در شهر سئول سکونت دارند. این شرایط موجب شده است که امروزه بسیاری از ایرانیان نیز به دنبال به دست آوردن اطلاعات در مورد راه های مهاجرت به کره جنوبی و هزینه های زندگی در کره جنوبی باشند.

کره جنوبی یکی از سریع ترین شبکه های اینترنتی در جهان را دارد. دارای زیر ساخت های شهری بسیار پیشرفته است. نظام تحصیلی و آموزشی برجسته ای دارد، از خدمات بهداشتی و پزشکی عالی برخوردار است و در کنار همه این ها غنی از جاذبه های فرهنگی است. همه شهرهای کره از سطح بالایی از زندگی برخوردار هستند که شامل حمل و نقل عمومی و بین شهری، خدمات دولتی و اجتماعی، دانشگاه ها و آموزشگاه های زبان می باشد. حتی کوچک ترین شهرهای کره جنوبی دارای ویژگی های پیشرفته فنی مانند Wi-Fi عمومی و فضاهای سبز شهری مناسب و استاندارد هستند. با وجود تمام این ها زندگی در کره جنوبی می تواند برای ایرانیان چالش برانگیز باشد. فرهنگ متفاوت این کشور می تواند برای شما جالب و در عین حال عجیب باشد. علاوه بر این اگر معاشرت و برقراری ارتباط با مردم برای شما مهم است باید خود را برای یادگیری زبان کره ای آماده کنید. به ویژه این که بسیاری از افراد مسن در کره جنوبی تنها به این زبان تکلم می کنند.

 

مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

  •  
    معرفی شهر های مهم کره جنوبی
     
  •  
    مزایای زندگی در کره جنوبی
     
  •  
    معایب زندگی در کره جنوبی
     
  •  
    هزینه زندگی در کره جنوبی
     
  •  
    قیمت خانه در کره جنوبی
     
  •  
    پردرآمدترین شغل کره جنوبی
     
  •  
    سطح رضایت مردم از زندگی در کره جنوبی
     
  •  
    قوانین کره جنوبی برای ایرانیان
     
  •  
    پاسخ به سوالات متداول در رابطه با زندگی در کره جنوبی
     

معرفی شهر های مهم کره جنوبی

در پاسخ به سوال، آیا کره جنوبی برای زندگی مناسب است، می توان گفت اگر قصد مهاجرت به کره جنوبی را دارید شاید برای شما جالب باشد که در مورد شهرهای مختلف این کشور اطلاعاتی داشته باشید و قصدتان از مهاجرت را مشخص نمایید. اگر به عنوان دانشجو قصد دارید که به کره جنوبی مهاجرت کرده و در دانشگاه های کره جنوبی ادامه تحصیل دهید یا می خواهید به عنوان یک نیروی کار متخصص وارد بازار کار این کشور شوید باید در ابتدا در مورد شرایط زندگی در کره جنوبی و بازار کار، دانشگاه ها و سایر مواردی از این دست آگاهی خود را بالا ببرید. دانستن پاسخ تمامی این موارد شما را در یافتن پاسخ سوال بالا یاری می کند. در ادامه به معرفی برخی از مهم ترین شهرهای کره جنوبی و مزایا و معایب زندگی در کره جنوبی می پردازیم.

  •  

    سئول

    سئول پایتخت کره جنوبی است. بیش از 10 میلیون نفر در این کلان شهر بزرگ زندگی می کنند. سئول محل بازی های المپیک تابستانی 1988 بود. سئول از نظر تاریخ و فرهنگ غنی است و جشنواره های سالانه بسیاری دارد. سئول یکی از گران ترین شهر های کره جنوبی برای زندگی است و به عنوان موتور اقتصادی این کشور عمل می کند.

     
  •  

    بوسان

    بوسان، دومین شهر بزرگ کره جنوبی است. بندر بوسان، یکی از بزرگترین بندرهای جهان است. این شهر بندری جایگاه تعداد زیادی از جشنواره ها و جاذبه های گردشگری است که دارای کلاس جهانی می باشند.

     
  •  

    دئگو

    دئگو سومین شهر بزرگ کره جنوبی است و به عنوان پایتخت مد این کشور شناخته می شود. شهر دئگو در کره جنوبی با تابستان های گرم و بازارهای معروفش شناخته شده است. همچنین شهر دئگو میزبان جشنواره های ملی و بین المللی متعددی است.

     
  •  

    اینچئون

    اینچئون چهارمین شهر بزرگ کره جنوبی است و از طریق مترو سئول، به شهر سئول متصل می شود. اینچئون طی چند دهه گذشته به سرعت در حال پیشرفت بوده است، به همین دلیل یکی از ویژگی های بسیار مشهود این شهر این است که مناطق بسیاری از این شهر به تازگی توسعه یافته اند. اینچئون دارای مناطق ساحلی بسیار منحصر به فرد می باشد و پذیرای چندین جشنواره و رویداد بین المللی سالانه است.



مزایای زندگی در کره جنوبی

 در بین کشورهای آسیایی علاوه بر ژاپن، کره جنوبی نیز از جمله کشورهایی است که از لحاظ استانداردهای زندگی دارای سطح مناسبی می باشد. این استانداردها شامل آموزش، بهداشت، امنیت اجتماعی و بسیاری از موارد دیگر می باشند. برای مثال میزان امید به زندگی در کره جنوبی یکی از بالاترین نرخ ها در جهان است. این نرخ بیان کننده این است که کشور کره جنوبی دارای استاندارد های بالایی در زمینه بهداشت و خدمات درمانی می باشد. علاوه بر این ها نوع و سبک زندگی و همچنین رژیم غذایی مردم این کشور از جمله موارد دیگری هستند که موجب بالا رفتن میانگین طول عمر در کره جنوبی شده اند.

اگر به دنبال فرصت های شغلی در کره جنوبی هستید خبر خوب این است که انواع مختلفی از ویزا برای جذب نیروی کار خارجی در این کشور وجود دارد. همچنین کره جنوبی در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری در زمینه تکنولوژی و صنعت داشته است که همین امر موجب شده است که به دنبال جذب هر چه بیشتر نیروی متخصص باشد. علاوه بر این میزان دستمزد در کره جنوبی نسبتاً بالا است. در زمینه آموزش و تحصیل نیز کره جنوبی دارای یک نظام آموزشی معتبر در جهان است. اگر به عنوان دانشجو به این کشور مهاجرت می کنید پیشنهاد می شود که شرایط بازار کار را در کره جنوبی بررسی کنید. زیرا برخی از رشته ها پس از پایان دوره تحصیل شانس بسیار بالاتری برای ورود به بازار کار خواهند داشت. البته تسلط به زبان کره ای را نیز حتماً مد نظر قرار بدهید.

در کنار تمام این ها کشور کره جنوبی از لحاظ اقلیمی و شرایط آب و هوایی یک کشور 4 فصل است که از این جهت شباهت زیادی به کشور خودمان دارد. کره جنوبی یکی از کشورهای خوش آب و هوای آسیایی می باشد که سواحل آن یکی از مناطق توریستی و گردشگری در شرق آسیا می باشد.

 

معایب زندگی در کره جنوبی

 شاید عجیب به نظر برسد اما جالب است بدانید که نرخ خودکشی در کره جنوبی یکی از بالاترین نرخ ها در جهان می باشد. اعتقاد بر این است که میزان بالای خودکشی به دلیل طولانی بودن ساعت کار و استرس در محل کار است. یکی دیگر از عوامل موثر در این زمینه میزان فقر و تنهایی در میان افراد مسن است. این کشور اقدامات پیشگیرانه ای را برای مقابله با چنین آمار غم انگیزی انجام داده است. مانند به روزرسانی و بهبود قانون بهداشت روان در کره جنوبی.

کره جنوبی دارای یک اقتصاد قوی است، اما متاسفانه این قدرت اقتصادی به آرامی در حال کاهش است. با وجود شرکت های بزرگی مانند سامسونگ، ال جی و هیوندای در کره جنوبی، بسیاری از مشاغل کوچک تر در کره جنوبی از موقعیت کافی برای رشد و شکوفایی برخوردار نیستند. آن چه شما باید درک کنید و بهتر است از قبل بدانید این است که کره جنوبی به لحاظ فرهنگی جامعه ای با فشار بالا است و در همه زمینه های زندگی رقابت شدیدی دارد. این باعث می شود کره ای ها ساعت های طولانی دیوانه وار کار کنند، به طور مداوم مهارت های جدید را یاد بگیرند یا مهارت های موجود را بهبود ببخشند. این موضوع مانند یک شمشیر دو لبه عمل می کند و به همان میزان که می تواند موجب پیشرفت یک جامعه گردد، آسیب های خاص خود را نیز به همراه خواهد داشت.

در کره، شما همیشه به عنوان یک خارجی دیده خواهید شد. مهم نیست که چقدر مهارت زبان کره ای شما خوب باشد، مدت زمانی که در کره جنوبی زندگی می کنید چند سال باشد، جایی که کار می کنید یا به مدرسه رفته اید کجا بوده است، یا ویزا یا وضعیت تاهل شما چیست. به طور کل، کره جنوبی دارای یک جامعه همگن است و کره ای ها برای جذب خارجی ها به خوبی آماده نشده اند. آلودگی هوا و ترافیک یکی دیگر از معضلات در کره جنوبی می باشد. به ویژه اگر شما در شهرهای بزرگ و پرجمعیت کره جنوبی مانند سئول سکونت داشته باشید.

 

هزینه زندگی در کره جنوبی

در این قسمت به بررسی هزینه زندگی در کره جنوبی می پردازیم. اگر قصد مهاجرت به کره جنوبی از طریق تحصیل و یا کار را دارید به احتمال زیاد، یک برآورد کلی از هزینه زندگی در کره جنوبی می تواند برای شما بسیار مفید باشد. میانگین هزینه زندگی در کره جنوبی نسبتاً معقول و قابل قبول است. هزینه زندگی در کره جنوبی بالاتر از هزینه زندگی در برخی از کشورهای آسیایی مانند لائوس یا چین است. اما به اندازه زندگی در ژاپن یا سنگاپور نیز گران نیست. همان طور که گفته شد میزان دستمزد نیز در کره جنوبی بالا است. بنابرین در صورتی که شما شغل مناسبی داشته باشید دغدغه ای بابت تأمین هزینه زندگی در کره جنوبی نخواهید داشت. علاوه بر این اگر در برخی از شهرهای کره جنوبی که هزینه اجاره پایین تری دارند سکونت داشته باشید می توانید بخشی از درآمد خود را نیز پس انداز نمایید.

بعد از شهر سئول، گران ترین مکان های زندگی در کره جنوبی شهرهای اینچئون، جزیره ججو و بوسان است. به طور کلی برای زندگی در کره جنوبی، یک خانواده چهار نفره باید به طور متوسط 2,000 دلار آمریکا در ماه برای هزینه های زندگی (به استثنای اجاره) در نظر داشته باشد. یک فرد مهاجر برای زندگی در کره جنوبی باید ماهانه 560 دلار آمریکا (به استثنای اجاره) پرداخت کند. خوشبختانه دریافت خدمات تاسیساتی در کره جنوبی هزینه زیادی به اجاره شما اضافه نمی کند. به استثنای اینترنت، اکثر هزینه های جانبی از قبیل گاز، برق و آب توسط دولت تأمین می شوند. هزینه های آب و برق معمولاً کمی بیش از 84 دلار آمریکا در ماه است.

اگر برای تحصیل در دانشگاه به کره جنوبی مهاجرت می کنید، باید بدانید که شهریه تحصیل در دوره کارشناسی بین 2,000 تا 5,000 دلار آمریکا خواهد بود. هزینه تحصیلات تکمیلی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا بین 2,500 تا 7,000 دلار آمریکا می باشد. همچنین در صورتی که دارای فرزند باشید باید بدانید که هزینه تحصیل در مدارس کره جنوبی به محل زندگی در این کشور و نوع مدرسه ای که فرزندان شما ترجیح می دهند متفاوت است. خارجی ها می توانند در هر نوع مدرسه در کره جنوبی از مدارس دولتی گرفته تا خصوصی، مذهبی و بین المللی شرکت کنند. مدارس بین المللی گران ترین گزینه خواهند بود. مدارس دولتی حتی برای دانش آموزان خارجی نیز رایگان است اما توجه داشته باشید که فرزندان شما برای شرکت در این مدارس و تحصیل در آن باید کره ای بدانند. شهریه سالانه برای تحصیل در مدارس خصوصی کره جنوبی بین 12,600 تا 35300 دلار آمریکا می باشد. هزینه تحصیل در مدارس بین المللی کره جنوبی از 20,100 دلار آمریکا شروع می شود و می تواند بسته به اعتبار مدرسه نیز بالاتر باشد.

 
قیمت خانه در کره جنوبی
 مانند بسیاری دیگر از کشورهای دنیا بیشترین هزینه زندگی در کره جنوبی مربوط به هزینه اجاره مسکن در کره جنوبی می باشد. شما به عنوان یک مهاجر باید انتظار داشته باشید که در حدود 30 تا 40 درصد از درآمد ماهیانه خود را برای اجاره مسکن صرف کنید. البته هزینه اجاره خانه در برخی از شهرهای کره جنوبی مانند سئول بسیار بالاتر از سایر شهرها است. اگر به عنوان یک دانشجو قصد مهاجرت به کره جنوبی را دارید هزینه اجاره مسکن می تواند برای شما اهمیت زیادی داشته باشد. زیرا همان طور که گفته شد میزان دستمزد و حقوق در کره جنوبی بالا است و به اندازه ای است که می تواند هزینه زندگی در کره جنوبی پوشش دهد که مسکن نیز بخشی از آن است. اما برای یک دانشجو قضیه کمی متفاوت خواهد بود. زیرا دانشجویان معمولاً در طی دوران تحصیل اجازه کار تمام وقت نخواهند داشت. البته اگر از پس هزینه های زندگی دانشجویی در کره جنوبی برنمی آیید، می توانید تحصیل در آلمان را انتخاب کنید. زیرا هزینه ها در این کشور بسیار پایین است. در واقع از جمله ارزان ترین کشور های اروپاییست.

برای یافتن مقرون به صرفه ترین شهرهای کره جنوبی برای زندگی، باید از مناطق بزرگ شهری دور شوید و به سمت شهرهای کوچک تر و متوسط بروید که جمعیت مهاجر کمتری دارد و بیشتر ساکنان آن کره ای ها می باشند. از جمله شهرهایی که دارای این ویژگی بوده و در عین حال هنوز هم دوستانه از مهاجران استقبال می کنند، می توان به Daegu (نزدیک بوسان)، Suwon (جنوب سئول) و Gwangju (در گوشه جنوب غربی کشور) اشاره کرد. در ادامه هزینه اجاره مسکن در برخی از شهرهای کره جنوبی را با هم بررسی خواهیم کرد.

هزینه اجاره آپارتمان 3 خوابه هزینه اجاره آپارتمان 1 خوابه شهر
2,200 700 سئول
1,000 400 اینچئون
1,000 600 جزیره ججو
1,000 450 بوسان
 

پردرآمدترین شغل کره جنوبی

 تردیدی نیست که کره جنوبی کشوری بسیار پیشرفته است که فرصت های شغلی مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد. اما در عین حال برای زندگی در کره جنوبی هزینه های بالایی را پیش رو خواهید داشت. برخی از مشاغل در کره درآمد بسیار خوبی دارند و بسیاری از خانواده ها سرمایه های زیادی را برای تحصیل فرزندان خود خرج می کنند به این امید که این امر شانس آن ها را برای داشتن شغل معتبر و پردرآمد افزایش دهد.

در راس این مشاغل پردرآمد، مدیران عامل و سایر مدیران ارشد شرکت ها در بخش خصوصی و همچنین مدیران اجرایی می باشند که دستمزد آن ها برابر است با 128,000 دلار آمریکا برای 1 سال می باشد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید رتبه دوم مشاغل پر درآمد مربوط به خلبانان دریایی (Maritime Pilot) است. افرادی که به این حرفه خطرناک اشتغال دارند در سال 110,000 دلار آمریکا دریافت می کنند. از دیگر مشاغل بسیار معتبر و پردرآمد می توان به خلبان هواپیما با درآمد 91،000 دلار آمریکا در سال، کارمند سطح بالا با درآمد 80،000 دلار آمریکا در سال و جراحان با درآمد 96,000 دلار آمریکا در سال اشاره کرد. نیازی به گفتن نیست که رقابت برای به دست آوردن هر یک از این مشاغل بسیار بالا است. مشاغل دیگر، که بسیاری از افراد در کره جنوبی آرزوی داشتن آن را دارند، استاد دانشگاه و وکیل هستند با درآمد 75,000 دلار آمریکا در سال. استخدام در یک شرکت حقوقی کار ساده ای نیست، اما به محض دستیابی به موقعیت، حقوق شما در شروع کار برابر یا بیشتر از حقوق شروع کارکنان غول های سازمانی در کره خواهد بود. شاید جالب تر این باشد که بدانید قضات با درآمد 69,000 دلار آمریکا در سال درآمد کم تری از وکلا در کره جنوبی دارند. درآمد حسابداران در کره جنوبی مانند درآمد وکلا می باشد. شما می توانید از همان ابتدای شروع به کار در کره حقوق بسیار خوبی دریافت نمایید که چیزی در حدود 68,000 دلار آمریکا در سال می باشد.

 

سطح رضایت مردم از زندگی در کره جنوبی

 کره جنوبی در برخی از معیارهای مهم که بیان کننده سطح رفاه و کیفیت زندگی در یک کشور می باشد دارای عملکرد بسیار خوب و بالایی می باشد که همین امر کشور کره جنوبی برای زندگی را ایده آل بسیاری از متقاضیان نموده است. به عنوان مثال در مورد شاخص هایی مانند فراهم کردن مسکن برای زندگی، میزان مشارکت مدنی مردم، میزان درآمد برای مشاغل مختلف، سطح آموزش و همچنین امنیت اجتماعی دارای رتبه بسیار خوبی در جهان می باشد. کره جنوبی در مورد برخی دیگر از شاخص هایی که تاثیر به سزایی در میزان سطح رضایت مردم از زندگی در کره جنوبی دارد مانند وضعیت بهداشت و سلامت و همچنین میزان تعادل بین ساعات کار و درآمد در جهان دارای رتبه میانه ای می باشد. یکی از شاخص های مهم برای سنجیدن میزان رفاه و استاندارد زندگی مردم یک کشور میزان درآمد مردم در آن کشور می باشد. متاسفانه میزان متوسط درآمد سرانه در کره جنوبی از سطح استاندارد جهانی پایین تر می باشد. یکی دیگر از مواردی که کره جنوبی در آن ضعیف عمل کرده است این است که میزان متوسط درآمد در اقشار بالای جامعه تفاوت فاحشی با اقشار پایین دست جامعه دارد. به طوری که میزان درآمد در طبقه بالا دست حدود 5 برابر بیشتر از اقشار دیگر می باشد. این اختلاف طبقاتی یکی از نقاط ضعف نظام اقتصادی در کشور کره جنوبی می باشد. در حالی که در بسیاری از کشورهای اروپایی به علت نظام مالیاتی که یکی از سیاست های مهم این کشورها می باشد سعی بر این است که اختلاف طبقاتی به حداقل ممکن برسد و تمامی اقشار جامعه بتوانند به یک میزان از امکانات اولیه که استانداردهای یک زندگی را تعریف می کند بهره ببرند.

نرخ بیکاری در کره جنوبی در سال 2020 برابر با 4.5 درصد بوده است. خوشبختانه این نرخ در مقایسه با نرخ جهانی بیکاری قابل قبول می باشد. حدود 67 درصد از افرادی که در کره جنوبی در سن کار قرار دارند دارای شغل با حقوق می باشند. اما ساعات کاری کارمندان در کره جنوبی در مقایسه با برخی دیگر از کشورها و همچنین متوسط جهانی بالاتر می باشد. کره جنوبی از نظر کیفیت سیستم آموزشی، کشوری با عملکرد بالا است. میانگین دانش آموزان در کره جنوبی در برنامه ارزیابی سنجش دانش آموزان بین المللی (PISA) از سواد خواندن، ریاضیات و علوم 519 امتیاز کسب کردند. این نمره بالاتر از میانگین جهانی است. جالب است بدانید که به طور متوسط در کره جنوبی، دختران در زمینه تحصیل از پسران بهتر عمل می کنند و دارای امتیاز بالاتری می باشند.

 

قوانین کره جنوبی برای ایرانیان

 اگر به دنبال مهاجرت هستید باید بدانید که 6 روش قانونی برای این منظور وجود دارد. تولد، ازدواج، تحصیل، کار، روش هایی که مبتنی بر تمکن مالی شخص می باشند و نیز روش خود اشتغالی که برای افراد خاص می باشد. تنها روش غیرقانونی برای مهاجرت پناهندگی می باشد که به علت خطرات و مشکلاتی که به همراه دارد به هیچ عنوان توصیه نمی شود. 

فردی که در کشور کره جنوبی متولد شود در صورتی تابعیت این کشور را بدست می آورد که یکی از والدین او تابعیت کشور کره جنوبی را داشته باشند. بنابرین اگر یکی از والدین وی ایرانی و دیگری کره ای باشد می تواند تابعیت کشور کره جنوبی را بدست آورد.

  •  
  •  

    ازدواج

    در صورتی که یک شخص ایرانی با یکی از اتباع کشور کره جنوبی ازدواج کند در ابتدا اقامت کشور کره جنوبی را اخذ می کند. معمولا پس از گذشت 3 سال و در صورتی که حقیقی بودن این ازدواج اثبات شود فرد ایرانی می تواند برای دریافت تابعیت کره جنوبی درخواست بدهد.

     
  •  

    تحصیل

    قوانین زندگی در کره جنوبی در خصوص تحصیل در این کشور بدین صورت می باشد که صرف تحصیل در کره جنوبی شما نمی توانید اقامت دائم کره جنوبی را بدست آورید. بلکه پس از اتمام تحصیل در صورتی که بتوانید قرارداد کاری منعقد کرده و اقامت کاری کره جنوبی را دریافت نمایید می توانید پس از گذشت چند سال برای دریافت اقامت دائم درخواست نمایید.

     
  •  

    کار

    برای دریافت ویزای کار کره جنوبی و اقامت کاری در این کشور انواع مختلفی از ویزا وجود دارد که بر حسب مشاغل و نیاز های مختلف تعریف شده است. به طور کلی شما برای دریافت ویزای کار در کره جنوبی مانند سایر کشورها باید دارای جاب آفر (پیشنهاد کاری) باشید.

     
  •  

    سرمایه گذاری

    برای مهاجرت به کره جنوبی از طریق سرمایه گذاری روش های مختلفی وجود دارد. از جمله خرید ملک و خرید بخشی از سهام یک شرکت.

پاسخ به سوالات متداول در رابطه با زندگی در کره جنوبی

✅ میانگین هزینه زندگی در کشور کره جنوبی چقدر است؟

هزینه زندگی در کره جنوبی با بسیاری از کشورهای اروپایی برابری می کند. این یکی از مواردی است که هنگام مهاجرت به ویژه مهاجرت از طریق تحصیل بهتر است آن را مورد توجه قرار دهید. پیشنهاد می شود مقاله شرایط زندگی در هلند را مطالعه فرمایید.

✅ مهاجرت کاری به کره جنوبی چه شرایطی دارد؟

برای مهاجرت کاری به کره جنوبی شما باید ویزای کاری کشور کره جنوبی را دریافت نمایید. برای این منظور باید یک پیشنهاد شغلی با حقوق مناسب داشته باشد.

✅ برای تحصیل در دانشگاه های کره جنوبی باید به زبان کره ای مسلط بود؟

برای تحصیل در دانشگاه های خصوصی کره جنوبی نیازی به تسلط به زبان کره ای نیست.

✅ در صورت تحصیل در کره جنوبی می توان ویزای همراه دریافت کرد؟

بله. اما نکته ای که باید مورد توجه قرار دهید این است که همراه در کره جنوبی اجازه کار نخواهد داشت.

✅ راحت ترین روش برای مهاجرت به کره جنوبی کدام است؟

بسته به اهداف شما از مهاجرت و همچنین شرایطی که دارید روش های متفاوتی برای مهاجرت به کره جنوبی وجود دارد که می توانید آن ها را بررسی نمایید.




Scroll to Top