اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

اخذ اقامت کره جنوبی

اقامت کره جنوبی

♦ آموزشگاه آموزش زبان کره ای اصفهان ♦

اقامت کره جنوبی  ، روشهای اخذ اقامت کره جنوبی و شرایط اخذ اقامت آن ،  در این مقاله علمی به طور کامل مورد بررسی و تحقیق قرار گرفته و در مورد طرق مختلف اخذ اقامت کره جنوبی و بررسی راهها و شرایط آن برای افرادی که قصد اخذ اقامت کره جنوبی را دارند ، توضیحات کاملی در اختیار شما عزیزان ، قرار می گیرد .

اخذ اقامت کره جنوبی دارای روشهای متفاوتی است که  موارد زیر را شامل می شود

 

اخذ اقامت کره جنوبی از طریق کار ( اخذ اقامت کاری و ویزای کار کره جنوبی )

کشور کره جنوبی با نرخ بیکاری4 درصد ، از شرایط مطلوبی جهت یافتن کار و اخذ اقامت کره جنوبی از طریق کار برخوردار است . با توجه به این شرایط مناسب ، تحقیق و بررسی در مورد شرایط کاری و اقتصادی ، مشاغل مورد نیاز این کشور ، موسسات کاریابی و فرایند یافتن کار جهت اخذ اقامت کره جنوبی ، موضوعاتی است که می تواند شما را در رسیدن به این هدف و اخذ اقامت کره جنوبی ، یاری کند .

برای اخذ اقامت  کاری کره جنوبی با توجه به  شرایط و سوابق کاری خود میتوانید نسبت به یافتن کار و اخذ اقامت کره جنوبی اقدام کنید . در این  با تماس با مراکز کاریابی مربوطه یا تماس مستقیم با شرکتهایی که برای جذب نیرو در کشور کره جنوبی اعلام نیاز کرده اند ،  و با توجه به در نظر گرفتن مدرک تحصیلی ، سن ، سوابق کاری ، میزان تسلط به زبان انگلیسی و کره ای می توانید در خصوص اخذ اقامت  کره جنوبی از طریق کار ، اقدام کنید .

در این خصوص مقاله ی جامعی در همین وب سایت در خصوص کار در کره جنوبی تهیه و تنظیم گردیده است که شما میتوانید به آسانی و با جستجو در گوگل با عنوان شرایط اخذ ویزای کار در کره جنوبی با کلید واژه ی سخن سرایان این مقاله را بیابید. خاطر نشان میکنیم که برای کاریابی و کار در کره جنوبی ، اخذ اقامت  کاری کره جنوبی یا هر موضوع دیگری حتما بایستی از کلید واژه ی موسسه ی سخن سرایان در آخر کلمات جستجو استفاده بفرمایید. برای مثال کاریابی در کره جنوبی موسسه سخن سرایان

 

اخذ اقامت  کره جنوبی از طریق تحصیل ( اخذ ویزای تحصیلی کره جنوبی )

کشور کره جنوبی دارای جمعیتی در حدود 51،164،435 میلیون نفر است . حتما این جمعیت نیاز به تحصیل داشته و دانشگاه های کشور کره جنوبی برای پاسخگویی به این نیاز کره جنوبی تشکیل و راه اندازی گردیده اند. شما نیزمی توانید با بررسی شرایط لازم و ارائه مدارک مورد نیاز برای ورود به یک دانشگاه کره ای ، نسبت به اخذ اقامت  کره جنوبی از طریق تحصیل ، اقدام کنید . عموما در این خصوص ، زبان انگلیسی و کره ای در اولویت شرایط زبان برای دانشگاه مورد نظر هستند . نوع مدرک زبان ، حداقل معدل در مقطع تحصیلی قبلی ، هزینه دانشگاه ، امکان اخذ بورسیه تحصیلی ، در دانشگاههای مختلف کره جنوبی ، متفاوت است و نسبت به سطح علمی و رنکینگ دانشگاه مورد نظر ، تعیین می شود که با آگاهی از شرایط و الزامات دانشگاههای مختلف ، می توانید گزینه مناسب برای تحصیل در کره جنوبی و اخذ اقامت  کره جنوبی از طریق ویزای تحصیلی کره جنوبی را بیابید .

در صورتی که شما مدارک پیش نیاز خود را به دانشگاه مقصد خود در کره جنوبی تقدیم نمایید، و موفق به اخذ پذیرش تحصیل در کشور کره جنوبی شوید. سپس می توانید در خصوص مهاجرت تحصیلی، اخذ پذیرش ویزای تحصیلی و اقامت و تحصیل به کشور کره جنوبی اقدام بفرمائید.

توضیحات بیشتر، مدارک مورد نیاز، و شرایط اقدام برای تحصیل در کشور کره جنوبی و همچنین شرایط اخذ بورسیه تحصیلی در کشور کره جنوبی را در مقالات همین سایت مطالعه بفرمایید.

 

اخذ اقامت  کره جنوبی از طريق سرمايه گذاري

سرمایه گذاری در کشور کره جنوبی ، یکی از بهترین روشها جهت اخذ اخذ اقامت  کره جنوبی  به شمار می رود . شما با داشتن یک طرح تجاری موفق ، و مشاوره با یک موسسه حقوقی معتبر و با تجربه در این زمینه ، می توانید نسبت به اخذ اخذ اقامت  کره جنوبی از طريق سرمايه گذاري اقدام کنید .

نكات مهم و مزایای اخذ اقامت کره جنوبی از طريق سرمايه گذاري :

  1. اقتصاد رو به رشد کره جنوبی که در چند سال اخیر باعث ایجاد فرصتهای شغلی و شرایط ایده آل کسب و کار و سرمایه گذاری در این کشور شده است .
  2. كشور کره جنوبی عضو سازمان تجارت جهاني (WTO)است که این مسئله امکان مبادلات و معاهدت تجاری بین المللی را برای سرمایه گذاران فراهم می کند .
  3. رعايت استانداردهاي سرمايه گذاري در اكثر معاهدات دو جانبه يا چند جانبه بین المللی
  4. ايران در كشور کره جنوبی داراي سفارت مي باشد و همچنين كشور کره جنوبی در ايران داراي سفارتخانه مي باشد

آدرس سفارتخانه: تهران ، خيابان ملاصدرا، خيابان شيخ بهايي، خيابان دانشور غربي، پلاک 2

  1. نرخ بیکاری پایین 4 درصدی این کشور که بیانگر اقتصاد پویا و سرمایه گذاری فعال در این کشور است .

 

اخذ اقامت کره جنوبی از طريق ازدواج

مانند بسیاری از کشورها بر اساس قوانین حقوق بشر ، اگر فردی با شخصی که دارای تابعیت کشور کره جنوبی است ازدواج کند امکان انتقال این تابعیت از همسر وجود دارد . اما شرایط این امر به این صورت است که شخص ، بعد از ازدواج با یک کره ای ، اقامت موقت دریافت کرده و پس از دو یا سه سال ، این ازدواج ، به طلاق منتهی نگردد و شخص مهاجرت کننده همچنان در عقد و نکاح شخص کره ای باشد ، این اقامت موقت تبدیل به اقامت  دائم کره جنوبی می شود . 

پيشنهاد ما به شما اين است كه قبل از ازدواج با يك تبعه کره جنوبی حتما با وكلاي دادگستري متخصص امر ازدواج مشاوره فرماييد و از آثار نكاح و حقوق كشور خود و کره جنوبی مطلع گرديد. شما مي توانيد كليه مقالات ما و ويديوهاي مارا در همين وب سايت بيابيد و يا مقالات مارا در گوكل با كليد واژه ي ملك پور جستجو بفرماييد .

 

نكات مهم در خصوص ازدواج در كشور کره جنوبی و اخذ اقامت کشور کره جنوبی:

  1. حتما وضعیت اقامتی شخص مقیم کره جنوبی بررسی شود .
  2. پیش از مهاجرت اسناد مورد نیاز بررسی شود .
  3. شرایط نکاح را قبل از ازدواج و مهاجرت به کره جنوبی با یک حقوق دان بررسی فرمایید.
  4. مدارک مورد نیاز باید ترجمه رسمی و مورد تایید دادگستری و سفارت کشور مقصد شود و تقدیم سفارتخانه گردد.
  5. مسائلی نظیر نفقه و مهریه گاها تحت تاثیر قوانین ایران و کره جنوبی در تعارض قرار میگیرد، حتما با وکلای حقوق بین الملل بصورت حضوری مشاوره نمایید .

دقت بفرمایید درصورتی که از طریق ازدواج با فردی که تبعه کره جنوبی به کره جنوبی مهاجرت کنید به شما حق کار اعطا میگردد .

 

اخذ اقامت کره جنوبی از طریق پناهندگی

اقدام به این روش اخذ اقامت ، به دلایل زیر ، توصیه نمی شود :

  1. اکثر اشخاصی که درخواست پناهندگی میکنند مشمول کنوانسیون ژنو نمی گردند
  2. پناهندگی دارای شرایط مبهمی است
  3. پناهنده از رفاه اجتماعی بالایی برخوردار نیست
  4. امکان بازگشت به کشور خود را ندارید
  5. در خیلی از موارد مجبور به گفتن دروغ به کشور خود و کشور مقصد هستید
  6. پناهندگی و راههای سخت تنها راه اقدام به مهاجرت نیست، چرا از راههای قانونی اقدام نکنید

هرچند ما در رابطه با پناهندگی و کنوانسیون ژنو اطلاعات کامل و جامعی داریم و موارد و پرونده های زیادی را در خصوص پناهندگی در کشور کره جنوبی مشاهده کردیم مایل به ارائه خدمات پناهندگی به کشور کره جنوبی نیستیم زیرا اکثر افرادی که از طریق پناهندگی اقدام کرده اند امکان اخذ اقامت از طرق قانونی را داشته اند و ما پیشنهاد میکنیم در ابتدا پیش از هر اقدامی از امکان های قانونی خود آگاه شوید.

 

نکات تکمیلی در خصوص اخذ اقامت کره جنوبی

نکات  مهم در خصوص اخذ اقامت کره جنوبی

  • دقت بفرماید صرف تولد در کشور کره جنوبی سبب اعطای تابعیت نمیشود یعنی سیستم اعطای تابعیت در کره جنوبی از طریق خون می باشد. به این معنی که شخص بعد از تولد در صورت داشتن پدر یا مادر با تابعیت کره ای ، می تواند اقامت کره جنوبی را دریافت کند
  • در خصوص اخذ اقامت کره جنوبی ، پیش از هر اقدامی با وکلای موسسه ملک پور یا همکاران MIE در سراسر جهان مشورت بفرمایید. ما شما را به وکلای درست و متخصص در امور مورد نیاز شما مرتبط خواهیم نمود.
  • در خصوص اخذ اقامت کره جنوبی و راههای آن ، تنها به طور اختصار و کلی و تنها در قالب چند تیتر در این مقاله بررسی گردید. نکات بسیار مهمی نظیر مشاغل مورد نیاز در کره جنوبی، چگونگی بررسی پرونده شما، مبلغ مورد نیاز اخذ اقامت کره جنوبی و اساسا هزینه ها ی معیشتی در کشور کره جنوبی و بسیاری از سوالات مرتبط نیاز به تحلیل و بررسی دارد.

مشاوره و پرسش و پاسخ با مشاورین ما

در زیر همین مقاله برای شما این امکان فراهم شده که سوال بپرسید و نه تنها در بعضی اوقات ما به شما و سوالات شما به صورت مکتوب در خصوص مهاجرت به کره جنوبی و اخذ اقامت کره جنوبی پاسخ میدهیمبلکه گاها وکلا و مشاورین همکار ما پاسخ سوالات شما را به صورت ویدئو و فایل صوتی ضبط نموده و برای شما منتشر مینمایندضمنا بسیاری از هموطنان که سوال شما را ملاحظه میکنند امکان پاسخ به سوالات شما را دارند .

به همین منظور و برای رفاه حال شما ، در قسمت زیرین این مقاله و صفحه ی اصلی سایت نیز بخش پرسش و پاسخ همگانی فراهم گردیده که شما میتوانند در کنار ما و مشاورین به پرسش و پاسخ با یکدیگر بپردازید




Scroll to Top