اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

رشته پزشکی در کره

♦ آموزشگاه آموزش زبان کره ای اصفهان ♦

 

مراحل دریافت اقامت پس از فارغ‌التحصیلی در رشته پزشکی کره جنوبی

ویزای دانشجویی، یک ویزای موقت است و دانشجویان پس از اتمام مهلت آن، باید به کشور خود بازگردند. اگر پس از اتمام دوره پزشکی در کره جنوبی، قصد اقامت در این کشور را داشته باشید، باید برای دریافت مجوز کار به عنوان پزشک و استخدام در این کشور اقدام کنید. به‌این منظور، طی کردن مراحل زیر الزامی است:

 

شرایط تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی

تحصیل پزشکی در کره جنوبی بین 4 تا 6 سال است و تحصیل دندانپزشکی در این کشور 6 سال است. البته دوره های 4 ساله ای که برای رشته پزشکی ارائه می شود، توسط وزارت بهداشت مورد تائید نیست. پس افرادی که قصد بازگشت به ایران را دارند باید در دوره های 6 ساله شرکت کنند.

 

متقاضیان تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی باید دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی ریاضی یا تجربی باشند. همچنین داوطلبان علاوه بر ارائه مدارک تحصیلی، برای تحصیل پزشکی باید در آزمون MEET و برای تحصیل دندانپزشکی در آزمون CAST نمرات قابل قبولی کسب کنند.

 

برای تحصیل در کره جنوبی متقاضی باید مسلط به زبان انگلیسی باشد. آشنایی با زبان کره ای نیاز است، چون دانشجوهای رشته پزشکی و دندانپزشکی بعد از مدتی برای کارآموزی به بیمارستان می روند و کار در بیمارستان و کسب تجربه ملزم به آشنایی به زبان کره ای دارد. البته دانشگاه ها دوره های زبان کره ای را برای متقاضیان برگزار می کنند و هزینه این دوره ها به صورت جداگانه از دانشجو گرفته می شود.

 

دانشجویان جهت اخذ پذیرش و دریافت ویزای تحصیلی باید مدارک زیر را ارئه دهند:

 

ترجمه رسمی آخرین مدرک تحصیلی به همراه ریز نمرات

کپی مدرک شناسایی

گذرنامه با اعتبار حداقل 6 ماهه

12 عکس پاسپورتی

گواهی عدم سوء پیشینه

گواهی سلامت پزشکی

تائید مدارک توسط سفارت

حساب بانکی به عنوان پشتوانه مالی


 

هزینه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی

هزینه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کشور کره جنوبی در دانشگاه های خصوصی و دولتی متفاوت است و این قیمت ها بر اساس رشته و مقطع تحصیلی متقاضی، کم یا زیاد می شود. شهریه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه های دولتی کره جنوبی حدودا مبلغی مابین 4,000 تا 5,000 دلار و شهریه دانشگاه های خصوصی حدودا مبلغی مابین 5,000 تا 7,000 دلار برای هر ترم می باشد.

 

دانشگاهای پزشکی بین المللی در کره جنوبی

رشته ها و دانشگاه های بین المللی که در کره جنوبی دانشجویان خارجی مجاز به تحصیل در آن ها هستند عبارتند از:

  • رشته پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه ملی سئول
  • رشته های مهندسی الکترونیک پزشکی ، مهندسی توان بخشی ، آسیب شناسی بالینی ، فیزیوتراپی ، رادیولوژی ، پزشکی ، پرستاری ، بهداشت دندان و پرستاری در دانشگاه یانسه
  • رشته پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه کره
  • رشته پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه Sungkyunkwan
  • رشته های علوم پزشکی ( آناتومی ، فیزیولوژی ، فارماکولوژی ، آسیب شناسی ، میکروبیولوژی ، انگلی ) ، عصب شناسی ، بیوشیمی ، پزشکی پیشگیری ، پزشکی مولکولی ، اخلاق پزشکی در دانشگاه زنان Ewha
  • رشته های پزشکی و دندانپزشکی ، پرستاری در دانشگاه دانکوک
  • رشته های پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه اولسان

 

 

 

 

 

آموزشگاه زبان کره ایی اصفهان

آموزشگاه زبان کره ایی اصفهان

آموزشگاه زبان کره ایی اصفهان

 

 

 




Scroll to Top