اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

رشته هنر در کره

♦ آموزشگاه آموزش زبان کره ای اصفهان ♦

 

رشته هنر در کره جنوبی در سال 2022، طرفداران بسیاری داشته و بسیاری از دانشجویان بین المللی خواستار تحصیل هنر در کره می باشند. در سال 1996 فقط حدود 5% از دبیرستان های کره تحصیلات تکمیلی داشتند. نسبت مدارس آموزش متوسطه تقریبا 10% افزایش یافته است. با این حال، کلاس ها در بسیاری از دبیرستان های آموزش عالی هنوز براساس جنسیت تقسیم شده است. این برنامه درسی استاندارد است. بنابراین، اکنون دختران و پسران هر دو در فناوری و علوم داخلی تحصیل می کنند.

 

رشته هنر در کره جنوبی

رشته هنر در کره جنوبی شامل خوشنویسی، موسیقی، نقاشی و سفالگری است. به طوری که، اغلب با استفاده از فرم های طبیعی، تزئین سطح و رنگ ها مشخص می شوند. اولین نمونه های هنر کره شامل آثار عصر حجر است که از 3000 سال قبل از میلاد مسیح تشکیل می شود. این ها عمدتا از مجسمه ها و اخیرا از سنگ نگاره ها تشکیل شده اند که دوباره کشف شده اند. این دوره اولیه با سبک های هنری پادشاهی ها و سلسله های مختلف کره دنبال شد. هنرمندان کره ای گاهی اوقات سنت های چینی را با ترجیح بومی برای ظرافت ساده، خودجوش بودن و قدردانی از خلوص طبیعت اصلاح می کردند.

سلسله گوریو یکی از پربارترین دوره ها برای طیف گسترده ای از رشته ها، به ویژه سفالگری بود. بازار هنر کره در منطقه اینساندونگ، سئول متمرکز شده است. جایی که بیش از 50 گالری کوچک حراج های گاه به گاه هنری زیبا را به نمایش می گذارند. گالری ها به صورت همكاری اداره می شوند که بسیار کوچک بوده و غالبا با نمایشگاه های منظم و زیبا طراحی شده اند. در هر شهر گالری های منطقه ای کوچکتری وجود دارد که هنرمندان محلی در رسانه های سنتی و معاصر نمایش می دهند. گالری های هنری معمولا ترکیبی از رسانه دارند. تلاش ها برای مطرح کردن هنر مفهومی غربی معمولا بهترین موفقیت خود را در خارج از کره در نیویورک، سانفرانسیسکو، لندن و پاریس داشته اند.

 

دانشگاه هنر به نام هونیک کره جنوبی

یکی از دانشگاه هایی که رشته هنر در کره جنوبی را ارائه می دهد، دانشگاه هونیک می باشد. این دانشگاه، یک دانشگاه خصوصی در مرکز سئول با جمعیت دانشجویی 16000 دانشجوی کارشناسی است. این پردیس در منطقه معروف هونگ دائه در سئول واقع شده است و در نزدیکی انواع مغازه ها، بوتیک ها، موزه ها و رستوران ها قرار دارد. این دانشگاه 10 دقیقه پیاده تا 2 ایستگاه مترو فاصله دارد.

این دانشگاه به دانشگاه های زنان ایهوا، دانشگاه یونسی و دانشگاه سوگانگ نزدیک است. گالری های هنری و استودیوهای هنرمندان زیادی در اطراف محله دانشگاه وجود دارد. KIMCHI (باشگاه اعضای بین المللی کره)، یک گروه دانشجویی هونگیک به دانشجویان بین المللی کمک می کند تا زندگی خود را در هونگیک تنظیم کنند. برنامه مشهور هنرهای زیبا دانشگاه هونیک در کره رتبه یک را دارد.

 

دوره های هنرهای تجسمی که به زبان کره ای ارائه می شوند عبارتند از:

  • چاپ
  • نقاشی شرقی
  • نقاشی و مجسمه سازی

دانشجویان باید توجه داشته باشند که دوره هایی که به زبان کره ای تدریس می شوند ممکن است روش های متفاوتی در ارائه آموزش دوره داشته باشند. برخی از اساتید ممکن است پس از آموزش سایر دانشجویان به زبان کره ای، بتوانند دستورالعمل هایی را به زبان انگلیسی ارائه دهند، سایر اساتید ممکن است از دانشجویان کره ای بخواهند دستورالعمل های دوره را به انگلیسی ترجمه کنند.

 

تحصیل رشته هنر در دانشگاه ملی سئول کره جنوبی

دانشکده هنرهای زیبا، واقع در دانشگاه ملی سئول، رشته هنر در کره جنوبی را ارائه می دهد. این دانشکده، برای اولین بار در آگوست 1946 به عنوان دانشکده هنر، دانشگاه ملی سئول تاسیس شد. پس از چندین سازماندهی مجدد ساختار، دانشکده هنرهای زیبا اکنون از گروه نقاشی شرقی، گروه نقاشی، گروه مجسمه سازی و دانشکده صنایع دستی و طراحی تشکیل شده است که به ترتیب به بخش صنایع دستی و طراحی تقسیم می شوند. این دانشگاه هر 3 دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را ارائه می دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آموزشگاه زبان کره ایی اصفهان

آموزشگاه زبان کره ایی اصفهان

آموزشگاه زبان کره ایی اصفهان

 




Scroll to Top