اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

مهندسی صنایع در سوئد

♦آموزشگاه آموزش زبان سوئدی اصفهان ♦

 

مهندس صنایع به سوئد

 

در راستای اعزام مهندس صنایع به سوئد باید بیان داشت ، همانطور که در پاراگراف قبلی گفته شد ، پیش از هر چیز باید اقدام‌ به یادگیری زبان‌ سوئدی نمود . حال شما می توانید در ایران و یا در خاک کشور سوئد نسبت به یادگیری زبان سوئدی اقدام‌ نمایید .

 

قطعا منطقی تر و از نظر منطقی به صرفه تر این است که شما مهندس صنایع عزیز در ایران اقدام به یادگیری زبان سوئدی نموده و مستقیما به منظور اشتغال در سوئد حاضر گردید .

منتهی در این مسیر مشکل بسیار مهمی وحود دارد و آن این است که : سوئد از جمله کشورهایی است که در راستای مهاجرت مهندس صنایع به سوئد شما  قادر نخواهید بود که ضمن حضور در کشور خود ( ایران ) نسبت به یافتن شغل و اخذ ویزای کاری در این کشور اقدام‌ نمایید .

 

البته این عبارت نباید باعث اشتباه شود ، چرا که شما در هر حال ممکن است بتوانید از داخل ایران و با کمک افرادی موفق به انعقاد قرارداد کاری با شرکت ها و یا موسسات و کارفرمایان بگردید و برای دریافت اقامت کاری از طریق سفارت خانه سوئد در ایران اقدام نمایید اما نکته حائز اهمیت در این زمینه آن است که احتمال موافقت  با درخواست شما برای صدور ویزای کاری از این طریق بسیار بسیار پایین می باشد . تا حدی که این مسیر اصلا به شما علاقه مندان به مهاجرت مهندس صنایع به سوئد پیشنهاد نمی‌گردد .

 

مهاجرت‌ مهندس صنایع به سوئد

در این‌ پاراگراف راه حل رفع این‌مشکل با شما عزیزان ارائه می‌گردد :

 

به منظور اجتناب از آغاز این‌ پروسه  پر خطر و کاهش خطر روبرو شدن‌ با رد درخواست ویزای ، شما عزیزان‌ می توانید از مسیر دیگری وارد خاک سوئد گردید ، بدین ترتیب که با استفاده از دوره های زبان در سوئد اقدام‌ به اخذ ویزای دانشجویی این‌کشور نمایید و پس از مستقر شدن در خاک‌ سوئد بر اساس قوانین آن کشور اقدام‌ به یافتن شغل مناسب و تغییر ویزای خود از دانشجویی به کاری نمایید .

 

بدین‌ ترتیب شما می توانید با یافتن شغل مناسب و مرتبط با رشته خود در سوئد ، نسبت‌ به دریافت اقامت کاری این کشور اقدام نموده و سپس با تمدید آن نسبت به اخذ حق شهروندی سوئد اقدام نموده و پاسپورت سوئدی دریافت نمایید .

در بخش های بعدی به جوانب دیگر مهاجرت مهندس صنایع به سوئد می‌ پردازیم :

 

 

شرایط اشتغال مهندس صنایع در سوئد :

عزیزان  علاقه مند به مقوله مهاجرت مهندس صنایع به سوئد باید توجه داشته باشند ، به منظور موفقیت در  تبدیل اقامت دانشجویی سوئد به اقامت کاری سوئد و به طبع آن اخذ اقامت دائم سوئد ، می بایست شغلی که می یابید و مزایای آن شغل بر اساس قوانین بیمه و اداره مهاجرت کشور سوئد باشد .

 

بنابراین به علاقه مندان به مهاجرت مهندس صنایع به سوئد پیشنهاد می‌گردد ،  حتما از خدمات وکلای ما استفاده نموده و بدین ترتیب صحیح ترین‌ مسیر را پیش روی خود قرار دهید …

 

تاییدیه مدارک مهندس صنایع در سوئد

یکی از مراحل اعزام مهندس صنایع به سوئد و اشتغال در سوئد به عنوان مهندس صنایع ، در واقع اخذ تاییدیه مدارک مهندس صنایع شما از ارگان مرلوطه در سوئد می باشد . این امر تنها از طریق موسسه حقوقی سفیران نسل نو ایرانیان قابل انجام به صورت حرفه ای  می باشد .

 

میزان حقوق مهندس صنایع در سوئد

باید توجه داشته باشید مهندسان صنایع در سوئد از شرایط خوبی برخوردار هستند و حقوق مهندس صنایع در سوئد چیزی در حدود ۱۵ تا ۴۵ هزار کرون متغیر می باشد .  شما نیز می توانید در صورت یافتن شغل مناسب و قانونی و سلامت از همه نظر می توانید از مزایای اشتغال و زندگی در سوئد بهره مند گردید .

 

شرایط فرزندان هنگام مهاجرت به سوئد

دوستان عزیز توجه علاقه مند به مهاجرت مهندس صنایع به سوئد نمایید فرزندان شما از بیمه کامل و به صورت کامل بهره مند خواهند بود . برخی دیگر هزینه های جاری فرزندان شما نیز رایگان خواهد بود .  هزینه های مسکن و زندگی در سوئد برای فرزندان شما بر عهده شما می باشد .

 

اجازه کار در سوئد

اجازه کار در سوئد در ارتباط با مهاجرت مهندس صنایع به سوئد به این نحو می باشد که شما عزیزان به عنوان دانشجو اجازه کار پارت تایم به معنای نیمه وقت را دارید و در واقع هفته ای ۲۰ ساعت می توانید کار کنید .  همراه شما در صورت توافق اداره مهاجرت سوئد می تواند به صورت فول تایم و تمام وقت کار کند .

 

 

 

 

 

 

آموزشگاه زبان سوئدی اصفهان

آموزشگاه زبان سوئدی اصفهان

آموزشگاه زبان سوئدی اصفهان

 

 




Scroll to Top