اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

رشته هوشبری در ترکیه

♦ آموزشگاه آموزش زبان ترکی اصفهان ♦

 

 

 

هوشبری در ترکیه تکنسین‌هایی را آموزش می‌دهد که بیمار را قبل از عمل آماده می‌کنند، در حین عمل به متخصص بیهوشی کمک می‌کنند و بعد از عمل، کنترل و نظارت بیمار را بر عهده می‌گیرند. جدا از کار با تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته بیهوشی و به‌کارگیری تکنیک‌های مختلف بیهوشی، دانشجویان رشته هوشبری در ترکیه مهارت‌های ضروری در مورد استریلیزاسیون و مراقبت‌های اورژانسی از بیمار را فرا می‌گیرند. آموزش هوشبری ۲ساله است و دانشجویان در این مدت باید 120 واحد “ECTS” را تکمیل کنند و شرایط فارغ‌التحصیلی دانشگاه خود را برآورده کنند. هوشبری در مقطع کاردانی دانشگاه‌ های ترکیه ارائه می‌گردد و فارغ‌التحصیلان آن در مراکز درمانی به عنوان تکنسین‎ هوشبری فعالیت می‌کنند.

 

 

 

 

♦ آموزشگاه آموزش زبان ترکی اصفهان ♦

تحصیل هوشبری در ترکیه

هوشبری یکی از رشته‌های پول‌ساز به حساب می‌آید که با تحصیل هوشبری در ترکیه شما می‎توانید آینده خوبی را در این کشور و کشورهای اروپایی داشته باشید. در اینجا به برخی از مهم‌ترین مزایای این رشته اشاره می‌کنیم؛

 

 

  • دریافت بورسیه‌های عالی
  • تحصیل در دانشگاه‌های مجهز به آخرین فناوری و تجهیزات روز دنیا
  • کیفیت آموزشی دانشگاه‌های اروپا و آمریکا اما با هزینه به مراتب پایین‌تر
  • اعتبار بین‌المللی مدرک هوشبری در ترکیه
  • موقعیت‌های شغلی فوق‌العاده
  • امکان اخذ اقامت کاری ترکیه پس از تحصیل

 

 

 

♦ آموزشگاه آموزش زبان ترکی اصفهان ♦

  • حداقل معدل دیپلم ۱۲
  • حداقل امتیاز ۶۰ از آزمون یوس (YOS) یا معادل آن در آزمون‌‌های بین‌المللی (SAT,ACT,…) برای شهرهای درجه ۱ مانند استانبول، آنکارا و ازمیر
  • حداقل امتیاز 50 از آزمون یوس (YOS) یا معادل آن در آزمون‌‌های بین‌المللی (SAT,ACT,…) برای شهرهای متوسط
  • حداقل امتیاز 50 از آزمون یوس (YOS) یا معادل آن در آزمون‌‌های بین‌المللی (SAT,ACT,…) برای شهرهای کوچک
  • ارائه نتایج مهارت زبان ترکی یا انگلیسی و یا شرکت دوره‌های مقدماتی آمادگی زبان دانشگاه

 

 

 

♦ آموزشگاه آموزش زبان ترکی اصفهان ♦

رشته هوشبری

می‌توان گفت تا حدودی شرایط لازم برای اخذ پذیرش از دانشگاه‌های ترکیه در رشته هوشبری با مدارکی که باید برای ثبت نام دانشگاه آماده کرد همپوشانی دارد. اما به طور خاص مدارکی که موقع ثبت نام در رشته هوشبری ترکیه باید به طور آنلاین و در نهایت به‌صورت حضوری به دانشگاه ارائه دهید عبارت‌اند از:

 

  • اصل و کپی مدرک دیپلم دبیرستان و ترجمه رسمی آن که به تأیید دفتر اسناد رسمی یا نمایندگان خارجی ترکیه در کشور مبدأ رسیده باشد.
  • اصل و کپی کارنامه ریزنمرات و ترجمه رسمی آن که به تأیید دفتر اسناد رسمی یا نمایندگان خارجی ترکیه در کشور مبدأ رسیده باشد.
  • ارائه نتیجه آزمون‌ ورودی (YOS) و یا آزمون‌های بین‌المللی (SAT,ACT,…) در صورت نیاز
  • ارائه نتایج آزمون‌های مهارت زبان ترکی و انگلیسی بسته به زبان تدریس دانشگاه
  • کپی ترجمه صفحات پاسپورت به ترکی یا انگلیسی به همراه مدرک شناسایی معتبر
  • عکس پرسنلی
  • مجوز اقامت در صورت نیاز

 

 

 

 

 

♦ آموزشگاه آموزش زبان ترکی اصفهان ♦

 

دانشگاه‌های دولتی اغلب شرکت در یکی از آزمون‌های یوس (YOS) خود دانشگاه، آزمون یوس دانشگاه‌های معتبر، آزمون یوس مرکزی و یا آزمون‌‌های بین‌المللی (SAT,ACT,…) الزامی است که امتیازبندی آن را در بخش شرایط پذیرش هوشبری در ترکیه گفتیم. در خصوص دانشگاه‌های خصوصی باید گفت اکثر قریب به اتفاق آن‌ها برای تحصیل هوشبری در ترکیه شرط آزمون ورودی ندارند و تنها با مدرک دیپلم داوطلبان می‌توانند موفق به اخذ پذیرش شوند.

 

 

 

 

♦ آموزشگاه آموزش زبان ترکی اصفهان ♦

شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در رشته هوشبری در ترکیه

در دانشگاه‌هایی مانند دانشگاه مدیپول استانبول که رشته هوشبری در آن‌ها به زبان انگلیسی ارائه می‌شود، کسب امتیاز لازم در آزمون‌های مهارت زبان انگلیسی جزء پیش‌نیازهای ورود به رشته هوشبری در ترکیه است. اصولاً مدارک مهارت زبان انگلیسی داخلی (YDS,YOKDIL…) و معادل بین‌المللی آن‌ها (TOEFLE, PTE,…) از سوی دانشگاه درخواست می‌شود.

 

 

 

شرایط اخذ بورسیه رشته هوشبری در ترکیه

برای تحصیل هوشبری در کشور ترکیه بورسیه های خوبی به دانشجویان تعلق می گیرد. بورسیه‌های تحصیلی در دانشگاه‌های ترکیه را می‌توان به‌طورکلی به دو بخش تقسیم کرد که در ادامه توضیح خواهیم داد؛

 

 

بورسیه های عمومی دانشگاه های ترکیه

بورسیه‌های عمومی به همه دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و خصوصی داده می‌شود و تابع شرایطی است که از سوی کمیسیون بورس دانشگاه‌ها تعیین می‌گردد. دانشجویان هوشبری در ترکیه هم می‌توانند در صورت واجد شرایط بودن، از تمامی یا بخشی از این بورسیه ها استفاده کنند. بورسیه‌هایی مانند بورسیه موفقیت تحصیلی، بورسیه نفرات برتر، بورسیه خواهر و برداری، کمک هزینه غذا و… .

 

♦ آموزشگاه آموزش زبان ترکی اصفهان ♦

برای تحصیل این رشته در اغلب دانشگاه‌های خصوصی نیازی به شرکت در هیچ آزمون خاصی نیست ولی برای پذیرش از دانشگاه‌های دولتی باید در آزمون ورودی شرکت کنید. برای توضیح بیشتر باید گفت برخی از دانشگاه‌های دولتی بخشی از ظرفیت پذیرش در رشته هوشبری را به پذیرش بدون کنکور اختصاص می‌دهند و معدل بالا خصوصاً در دروس زیست‌شناسی و شیمی و ارائه مدرک مهارت زبانی ترکی یا انگلیسی از شروط اصلی پذیرش بدون آزمون این دانشگاه‌ها است. اما در مورد دانشگاه‌های خصوصی پذیرش در رشته هوشبری در ترکیه عموماً بدون آزمون است.

 

 

 

 

 

 

 

 

♦ آموزشگاه آموزش زبان ترکی اصفهان ♦

آموزشگاه زبان ترکیه در اصفهان

آموزشگاه زبان ترکیه در اصفهان

آموزشگاه زبان ترکیه در اصفهان

آموزشگاه زبان ترکیه در اصفهان

آموزشگاه زبان ترکیه در اصفهان

آموزشگاه زبان ترکیه در اصفهان

 




Scroll to Top