اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

رشته پرستاری در روسیه

آموزشگاه آموزش زبان روسی اصفهان

 

 

دوره‌های آموزشی تمام وقت در رشته پرستاری، در کنار داروسازی، دندانپزشکی و پزشکی؛ از رشته‌های پرطرفدار تحصیلی در روسیه است. یادگیری از طریق شبیه‌سازی در دانشکده‌های پرستاری روسیه، به دانشجویان اجازه می‌دهد تا دانش خود را تثبیت کنند و مهارت‌های عملی لازم را برای انطباق سریع با محیط حرفه‌ای کسب کنند. با وجود شرایط آسان پذیرش پرستاری در روسیه اما تبدیل شدن به یک پرستار در این کشور زمان، تلاش و پشتکار زیادی را می‌طلبد. دوره کارشناسی پرستاری در روسیه ۴ سال و مجموعا ۲۴۰ واحد درسی است و از آنجایی که دانشگاه‌های روسیه اکثراً فقط برنامه‌های پرستاری در مقطع کارشناسی را ارائه می‌دهند، برای درخواست پذیرش نیازی به تخصص خاصی نیست.

 

 

 

 

ارائه مدرک پایان تحصیلات متوسطه از الزامات پذیرش در این رشته است. کارشناسی پرستاری در روسیه فقط به زبان روسی ارائه می‌شود. بنابراین متقاضیان باید مدرک زبان روسی برای پذیرش ارائه دهند یا در دوره پادفک روسیه پیش از دوره تحصیلی خود شرکت کنند. در غیر این صورت، یک دانشجوی بین‌المللی نمی تواند دوره انتخاب شده را با موفقیت طی کرده و فارغ‌التحصیل شود. برای تحصیل در رشته پرستاری در روسیه نیاز به شرکت در آزمون ورودی خاصی نیست.

 

 

 

آموزشگاه آموزش زبان روسی اصفهان

گرایش‌های رشته پرستاری در روسیه

آموزش پرستاری در روسیه به صورت تخصصی و تمرین محور، در انواع پرستاری اطفال، جراحی، پیری، سرطان، اورولوژی، نورولوژی، ریه، قلب، غدد درون ریز، تروما، بی اختیاری، مراقبت‌های تسکینی و غیره در کلینیک‌های دانشگاهی و واحدهای چند رشته‌ای بیمارستان‌های بالینی روسیه انجام می‌شود.

 

 

 

از جمله گرایش‌ها جهت تحصیل پرستاری در روسیه، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

 

  • رشته «مبانی پرستاری» ضمن انجام اقدامات تشخیصی، درمانی، فرآیند پرستاری و مداخلات؛ تمامی جنبه‌های دیگر فعالیت‌های اساسی پرستاری برای مراقبت از بیماران را پوشش می‌دهد.
  • رشته «نظریه پرستاری» دیدگاه و درکی جامع از تحول رویکردهای نظری و عملی رشته پرستاری در روسیه و خارج از آن ایجاد می‌کند. این رشته همچنین بر وضعیت قانونی حرفه پرستاری، آموزش و فعالیت‌های علمی استوار است.

 

 

 

  • رشته «مراقبت‌‌های ویژه» شامل مطالعه مشکلات پزشکی-اجتماعی، دئونتولوژیک، روانشناختی و ویژگی‌های سازمان مراقبت‌های ویژه پرستاری است. در این رشته دانشجویان بر شایستگی‌های مراقبت‌های تخصصی پرستاری برای بیماران با آسیب‌ها و سنین مختلف تسلط دارند.

 

 

 

 

 

آموزشگاه آموزش زبان روسی اصفهان

بورسیه رشته پرستاری در روسیه

 

برای دریافت بورسیه تحصیلی دانشگاه‌های روسیه در رشته پرستاری، دانشجویان بین‌المللی باید شایستگی و توانایی علمی خود را اثبات کنند تا شانس بورسیه شدن را داشته باشند. برای اخذ بورسیه تحصیلی روسیه معمولاً باید در آزمون شایستگی شرکت کنید و در صورت قبولی واجد شرایط بورسیه خواهید شد.

 

بورسیه‌های تحصیلی رشته پرستاری در روسیه:

 

 

 

مدارک لازم برای پذیرش رشته پرستاری در روسیه

به طور کلی برای پذیرش تحصیلی در دانشگاه‌های پزشکی روسیه، باید مدارکی را تهیه کنید و به سفارت روسیه تحویل دهید تا ویزای تحصیلی روسیه و مجوز ورود به این کشور برای شما صادر شود. مدارک مورد نیاز بسته به دانشگاه می‌تواند متفاوت باشد.

 

 

 

آموزشگاه آموزش زبان روسی اصفهان

مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش پرستاری در روسیه:

  • فرم درخواست ویزا
  • دعوت نامه اصلی از طرف دانشگاه
  • گذرنامه اصلی (معتبر به مدت دو سال)
  • کپی مدارک مختلف مانند کارنامه، لیست موضوعات مورد مطالعه و نمرات کسب شده از مدرسه قبلی شما
  • مدرکی که هویت و ملیت شما را تایید می‌کند (یعنی کارت شناسایی یا شناسنامه). ترجمه محضری به روسی و کپی اصلی الزامی است
  • دو قطعه عکس سایز پاسپورت
  • مدرک زبان روسی یا انگلیسی با نمره مورد نیاز دانشگاه
  • گواهی پایان تحصیلات متوسطه قانونی مهر شده از دبیرستان
  • گواهی تناسب اندام
  • گواهی پزشکی که نشان دهنده نتیجه منفی ایدز/HIV باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آموزشگاه آموزش زبان روسی اصفهان

آموزشگاه زبان روسی اصفهان

آموزشگاه زبان روسی اصفهان

آموزشگاه زبان روسی اصفهان

آموزشگاه زبان روسی اصفهان

آموزشگاه زبان روسی اصفهان

آموزشگاه زبان روسی اصفهان

 

 

 




Scroll to Top