اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دسته: آلمانی

دانشگاه کونستاش (Konstanz University of Applied Sciences)

 

 

دانشگاه کونستاش(Konstanz University of Applied Sciences)

 

 

دانشگاه کونستاش(Konstanz University of Applied Sciences) یکی از دانشگاه‌های معتبر در آلمان است که به عنوان یک دانشگاه علوم کاربردی (University of Applied Sciences) فعالیت می‌کند. این دانشگاه در شهر کونستانس واقع شده است که یکی از شهرهای زیبا و تاریخی در ناحیه جنوب آلمان و نزدیک مرز سوئیس است.

دانشگاه کونستاش از دانشگاه‌های برتر آلمان در زمینه آموزش علوم کاربردی به شمار می‌آید. این دانشگاه بیش از ۴۰۰۰ دانشجو را در برنامه‌های مختلف کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های مختلف به تحصیلات عالی می‌پذیرد.

در زمینه طراحی پارچه و مد، دانشگاه کونستاش احتمالاً دوره‌های مختلفی را ارائه می‌دهد که به طراحی پارچه و مد مربوط می‌شوند. این دوره‌ها می‌توانند شامل درس‌هایی در زمینه طراحی صنعتی، طراحی مد، فناوری پارچه، نقشه‌کشی پارچه، رنگ‌آمیزی، و دیگر مهارت‌های مرتبط با طراحی پارچه باشند.

در آلمان، دانشگاه‌های علوم کاربردی معمولاً ارتباطات نزدیکی با صنایع مختلف دارند و فرصت‌های شغلی برای فارغ التحصیلان آن‌ها از طریق این ارتباطات بهبود می‌یابد. از این رو، فارغ التحصیلان دانشگاه کونستاش در زمینه طراحی پارچه می‌توانند فرصت‌های شغلی مناسبی را در صنایع مختلف مد و طراحی پارچه پیدا کنند.

 

 

کلاس های آنلاین زبان آلمانی

رشته های تحصیلی در دانشگاه کونستاش(Konstanz University of Applied Sciences)

 

دانشگاه کونستاش(Konstanz University of Applied Sciences) برنامه‌های تحصیلی متنوعی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می‌دهد که شامل رشته‌های مختلف علوم کاربردی و فنی است. در زیر، لیستی از برخی از رشته‌های تحصیلی ارائه شده توسط این دانشگاه آمده است:

رشته‌های کارشناسی:

1.      مهندسی صنایع

2.      مهندسی کامپیوتر

3.      مهندسی برق

4.      مهندسی مکانیک

5.      مهندسی مواد

6.      مهندسی علوم کامپیوتر

7.      مهندسی انرژی و محیط زیست

8.      مدیریت کسب و کار

9.      مدیریت هتلداری و گردشگری

10.  روانشناسی

11.  برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ای

12.  آمار و علوم داده

رشته‌های کارشناسی ارشد:

1.      مهندسی صنایع

2.      مهندسی کامپیوتر

3.      مهندسی برق

4.      مهندسی مکانیک

5.      مهندسی مواد

6.      علوم کامپیوتر

7.      اینترنت اشیاء(IoT)

8.      هوش مصنوعی و یادگیری ماشین

9.      مدیریت کسب و کار

10.  مدیریت مالی و مالیات

11.  مدیریت هتلداری و گردشگری

12.  روانشناسی بالینی و مشاوره

13.  علوم داده و تجزیه و تحلیل

14.  آموزش عالی در آلمان(International Master in Educational Leadership and Management)

همچنین، این دانشگاه به برگزاری دوره‌های کوتاه مدت، دوره‌های آموزش زبان، و دوره‌های آموزشی مخصوص فارغ التحصیلان مشغول است.

 

 

بورس دانشگاه کونستاش(Konstanz University of Applied Sciences)

 

دانشگاه کونستاش(Konstanz University of Applied Sciences) در آلمان، همچون بسیاری از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دیگر، برنامه‌های بورسیه برای دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌دهد. این بورس‌ها ممکن است از طریق دولت آلمان، دانشگاه، سازمان‌های بین‌المللی، و یا حتی از طریق سازمان‌ها و انجمن‌های غیرانتفاعی موجود باشند.

برای دانشجویان بین‌المللی که تمایل دارند در دانشگاه کونستاش تحصیل کنند، مهم است که به طور دقیق اطلاعات مربوط به بورس‌های ارائه شده توسط این دانشگاه را بررسی کنند. این اطلاعات شامل شرایط و معیارهای ویژه، نحوه اعمال، مهلت‌ها، و همچنین روش‌های ارتباط با دفتر بورسیه‌ها یا دفتر مربوطه در دانشگاه می‌شود.

علاوه بر بورس‌های ارائه شده توسط دانشگاه، دانشجویان بین‌المللی می‌توانند به دنبال بورس‌های خارجی از طریق سازمان‌های مختلفی مانندDAAD (سازمان تبادل ادغام اجتماعی و فرهنگی آلمان) و بورسیه‌های دولتی یا خصوصی دیگر در آلمان بگردند که ممکن است از طریق آنها بتوانند هزینه‌های تحصیلی خود را تامین کنند.

 

 

 

 

 

 

آموزشگاه زبان آلمانی اصفهان جهت ثبت نام کلیک کنید

 




Scroll to Top